Recenze (163)
Zátopek (2021)
Cesti filmovi tvurci maji jednu nepeknou vlastnost: z tak mala osobnosti, ktere pravem muzeme oslavovat, udelaji vetsinou antiagitacni, velmi politicky zabarveny film…A mohla to byt gloricikace, akce a drama jak hrom…Smekam pred vykonem Neuzilovym!!
Domestik (2018)
Jak si moderni neuroticka zelena pica najde podivina… scenar uplne mimo misu a realitu, psycho slusne…
Černý krab (2022)
Prvni tretina filmu super, aktualni, nalehava, zbytkem to posrali…
Případ Roubal (2021) (seriál)
Excelentní výkon Čermáka a Trnkové, výborná režie, skvělá hudba, bravo!!!
Mauritánec: Deník z Guantánama (2021)
Kozojebum je krivdeno hnusnymi americany… Guantanamo bylo to jedine, cemu moc dobre rozumeli…Nekteri demokrate by si meli uvedomit, ze v dobe valky musi byt demokracie zuzena-jinak nema sanci…
Bezstarostná jízda (1969)
Místní libtardi a rádoby yntelechtuálové nepochopili...Kdo takový výlet nezažije, nikdy nepochopí... Jinak scéna na hřbitově mi vzdáleně připomíná tvorbu Chytilové :)
Za čárou (2021)
Blm v pohode, ale ceho je moc...
Veliká (2020) (seriál)
To BLM do filmu zkratka nepatri, Sergej, Oleg atd v black edition je jednoduse bizard...
Pomsta (2019)
Yeeees ruy ritchie v beckovem provedeni😂, smichany s pulp fiction a s tim modrym filtrem kamery to bylo very good😁
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Marne volani, po poslednich hojnych 20 letech nas hollywood namlsal tucne penezi naditymi akcnaky a tak ted v dobe krize nas krmi beckovymi lacinymi kousky... Je to navrat do doby Nica apod...nic proti, jenze kdyz ctu v obsazeni Wahlberg, nebo treba v Ave Jasica Chastain tak cekam pecku a ne tyto becka...