Oblíbené filmy (10)
Mumie (1999)
Toto je moje srdcovka.Brendan Fraser je výborný dobrodruh,Rachel Wiesz sexy knihovnice a John Hannah film příjemně odlehčuje,ovšem s mírou.Záporák je taky super.U mně nevítězí Indián Johnes ale Mumie.
Spider-Man 2 (2004)
Totální bomba.Podle mně nejlepší Spider man všech dob.Jestli v jedničce bylo něco cool tady je toho10x víc.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Jednou přišel do kin animáč,jenž svou dokonalostí předčil i filmové zpracování z oslavovaného MCU.A tím je Spider Man:Into The Spider-Verse.Byl jsem nadšený, protože naprosto předčil má očekávání.Humor funguje,vážnější scény také a zvrat se povedl.Největší plus je že se konečně někdo nespoléhal na slavné jméno Petera Parkera a servíruje nám tu příběh s Milesem Moralesem.
Batman se vrací (1992)
Za mě ještě lepší než první Batman.Největší plus je že záporáci v čele s Penguinem dostaly slušný prostor a atmosféra vánočního Gothamu je skvělá.Můj nejoblíbenější vánoční film je Batman returns 😁
Temný rytíř povstal (2012)
Film je opět na velmi slušné úrovni.Ale pointa s oblbnutím Banea je přetažená za vlasy.
Muž z oceli (2013)
Tak tohle jsem nečekal.Konečně dobrej Superman.To co mi strašně vadilo na původních Supermanech bylo to že prakticky neměl nepřátele které by nepřemohl.Tady to tak není a tvůrci nám v rámci možností představují realističtější verzi supermana.Celé je to také vyprávěno v epické šíři podobně jako Nolanovy Batmani.A Henry Civil je podle mně jedinej dobrej Superman( nic proti Chrisovi Reevovy).Krásně je také natočena zkáza Kryptonu.100%.
Joker (2019)
Jedním slovem brilantní.Tak dobrý film dle komiksové předlohy tu byl naposledy v roce 2009 kdy do kin vtrhli Watchmeni. Joaquin Phoenix se dokázal vyrovnat Heathu Ledgerovy a Joker v jeho podání je 👌👌👌👌
Batman (2022)
Můj první Černý kůň roku vyšel na jedničku.Nejsem hardcore fanda Nolanovy trilogie.........spíše jsem se nebránil přirovnání k Batmanům Tima Burtona a Zacka Snydera.A jak Matt Reeves tak Robert Pattinson obstáli se ctí.Reeves našel balanc mezi komiksovostí a realističností.Žánrově film balancuje mezi kriminálkou,dramatem,thrillerem a hororem.........klobouk dolů.Herecké výkony všech od Roberta Pattinsona až po Jeffreyho Wrighta jsou skvělé.Ovšem jsou dva charaktery, které ještě vyčnívají.Prvním je k nepoznání namaskovaný Colin Farrell v roli Penquina, který je správný gangster.Tím druhým je Paul Dano aka The Riddler.Jeho pojetí je snad lepší než v komiksech.Místo chlápka s buřinkou tu máme asociálního psychopata s děsivou maskou, který dokáže Batmana srazit na kolena.Také je nutné zmínit geniální soundtrack od Michaella Giacchina, který navozuje správnou atmosféru a vystihuje pocity a nálady postav.Je toho tolik co bych chtěl pochválit........ atmosféra,Gotham,finále, vztah Bruce a Seliny........tenhle Batman má rozhodně potenciál na rozvíjení svého universa a chci se do tohoto Gothamu vrátit.Ať už formou spinn-offů (už teď je potvrzen seriál The Penguin a hororový Arkham) i regulérního sequelu.
Nespoutaný Django (2012)
Děsivé dědictví (2018)
Tohle byl silný zážitek.Konečně pořádný horor, který nepotřebuje laciné lekačky ála Annabelle a přesto jde o nejlepší horor za posledních několik let.Skvělé herecké výkony v čele s výbornou Toni Colette a mrazivá, depresivní atmosféra.100%