Poslední recenze (351)
To se mi snad zdá (2023)
Najlepsie spracovany "fartjoke" film ever
Invaze (2021) (seriál)
Nezazivny invasion like serial. 2* musi stacit
Gen V (2023) (seriál)
Casting velmi zly. Scenar typicky umelo stupídny. Nudne zbytocne pasaze striedali klasicke the boys wow sceny (ale viac sedia prave do the boys). Prva sezona: Slabsie 3*