Recenze (351)
To se mi snad zdá (2023)
Najlepsie spracovany "fartjoke" film ever
Invaze (2021) (seriál)
Nezazivny invasion like serial. 2* musi stacit
Gen V (2023) (seriál)
Casting velmi zly. Scenar typicky umelo stupídny. Nudne zbytocne pasaze striedali klasicke the boys wow sceny (ale viac sedia prave do the boys). Prva sezona: Slabsie 3*
Nikdo tě nezachrání (2023)
Tak toto bol takmer odpadovy film. Kto na toto poskytol budget to v hlave nema v poriadku
Cesta ven - This Way Gone (2023) (epizoda)
Tento serial v skratke: "just another wasting of f time"
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Co to do hell zasa bolo. Pre koho tocia tieto hyped filmove somariny? 2 hviezdy uz len z nostalgie ku original evil dead filmom.
Cesta ven - Tether (2023) (epizoda)
Zbytocny diel. Niektore zbytocne postavy su zasa raz otravné alebo idiotske. Diel ukecany o nicom a dej sa v nom nikam neposunie. Dievca s roxorom skrz mozog bola jedinou svetlou chvilkou. Ale aj tak mi to prislo dejovo mimo. From ma strasne kolisajucu kvalitu dielov
Na západní frontě klid (2022)
Kamera, vyprava, herci.. vsetko.. topka
Není čas zemřít (2021)
Ma to zopar zadrhelov a dlhy odklad releasnutia tomu taktiez nepomohol, ale celkovo je to velmi dostojny James. Silne 4*
Tiché místo: Část II (2020)
Prvy diel bol skvely. Druhy mi prisiel akoby napisany z donutenia. Krasinski proste nechcel, aby ho fanusikovia ziadali o dalsie pokracovanie :)