Recenze (369)
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Tak film sám o sobě není až zas tak zajímavý jak napovídá hodnocení. Musím uznat že konec filmu chytne za srdce, ale jinak je film až moc neosobní. Ani jeden z chlapců mě moc nepřesvědčil. Ale hlavně sem u tohoto filmu (ač němčinu samotnou nemusím) postrádal německý jazyk, ve kterém podle mě měl být film natočen, což by mu rozhodně přidalo autentyčnost (např. když na oslavě zpívá kapela písníčku ve které zdůrazňuje slova jako " I love" tak ztratíte atmosféru německý třetí říše, což je pro tento film tolik důležitý). Není to rozhodně špatný snímek,ale dle mě šlo tento snímek pojmout velice líp.
Chraň nás od zlého (2014)
Škoda happy-endu. Ale to bych se až moc chtěl přiblížit k filmu Se7en. Jinak lekačky pěkný, a audiodoprovodní zvuky přivodili tu správnou atmosféru. Příjemné překvapení na večer.
Chuť znovu žít (2012)
Příjemný, nenáročný, chytrý a odpočinkový snímek v podání Morgana Freemana jako postaršího vyčpělého spisovatele. Nebýt přeslazeného konce tak neváhám dát 5 *. Doufám že nám ještě Mr. Freeman nadělí spousty takovýchto filmů kde září :)
Ikarie XB 1 (1963)
Už vím z jakého filmu se inspirovali snímky vesmírná odysea a horizont události :) Pěkné překvapení, které vzhledem k době realizace značně předběhlo svou dobu.
Imigranti (2009)
Film ubíhal a já se nestačil sžít ani s jednou postavou, proto dojemné scény šli tak nějak kolem mě..... jiank snímek dobrej, obsazení výtečné v čele s harrisnem fordem ( i když určitě tohle nebude jeho bůh ví jaká super role).
Ink (2009)
Tak to je šlápnutí vedle. Nechápu hodnocení. To jsem se zas jednou nechal nachytat.
Irčan (2019)
No 3 a půl hodiny koukat jak se rozvorce masa dostane k hodinkám a prstenu a pak hurá do starobince, to fakt ne. Hezké zavzpomínání na "mladé mafiány - obzvlášť J. Pesciho", ale jinak ta jízda nestála vůbec za to. A hlavně nevím co to měl De Niro s těma očima (šedý zákal, kontaktní čočky?).
IRIS: Spiknutí zla (2010)
Super akční snímek? Spíš splácanina v Bulharské koprodukci s kameramanem, který trpí závratěmi v každém lepším akčním momentu :(
Iron Sky (2012)
Pěkná ptákovina. A když píšu tak tím myslím fakt pěkná, za malej peníz hodně hudby. Nebudu hodnotit scénář, herecké výkony atd. ale prostě takovouhle rychlou odechovku bych mohl vídat častěji.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Pěkné odreágování, s vtipnými pasážemi. Jediné co mi kazilo atmosféru akčního filmu, byl neherecký výkon a tupé výrazy hlavní herečky. Jinak Tomáš stále potvrzuje to, že patří mezi top agenty s nulovou šancí.