Recenze (369)
Murder-Set-Pieces (2004)
Hrozná nuda. Pokud koukám na takovýhle film, potřebuju k těm brutalitám i nějaký příběh, nějaké napětí či vybudovaný zájem o přežití hlavní hrdinky - to všechno tady chybí. Je to jen sled drsných, brutálních, řeznických scén, které hodně rychle začnou nudit a zůstává jen nějaké to znechucení, a to je špatně.
Kaidan šin mimibukuro: gekidžóban (2004)
Nejvíc se mi líbily povídky 1. The Night Watchman, 6. Line of Sight, 8. Hisao. Na YouTubu to lze najít především pod názvem "Tales Of Terror From Tokyo"
Kaidan šin mimibukuro (2003) (seriál)
Jsou to klasické japonské duchařiny: samí bílí duchové, černovlasaté vykulené paní, děsivé či vyděšené holčičky apod. Na netu to lze najít především pod názvem "Tales Of Terror From Tokyo" či "Ghost Stories from Japan". Některé díly jsou vyloženě nudné a postrádají napětí, jiné jsou naopak na jedničku.
Suiyō puremia: sekai saikyō J horā SP Nihon no kowai yoru (2004) (TV film)
Spíše podprůměrné příběhy, viděl jsem daleko lepší japonské hororové kolekce. 1. příběh: béčková blbůstka; 2. příběh: velmi pěkně udělané se strašidelnou atmosférou; 3. příběh: nezajímavé; 4. příběh: useknuto v nejlepším, když se zrovna začlo něco dít - takže špatně; 5. příběh: taky takové béčkové, jak ze seriálu "Věřte nevěřte". Celkově doporučuju teda jen tu druhou povídku - Škvíry.
Největší příběh všech dob (1965)
Větší uspávačku na téma Ježíš sem neviděl. Táhne se to jak nudle už od první minuty a 3 hodiny jsou fakt utrpení, nejen pro samotného Ježíše. Doporučuju o dost svižnější Umučení Krista a o mnoho duchaplnější Poslední pokušení Krista
Druhá světová válka v barvě (2009) (seriál)
Velmi pěkný dokument, který spoustu věcí probírá do náležité hloubky. Avšak v mnou viděné česky dabované verzi byla v komentáři spousta faktických chyb a chybek (předpokládám, že díky překladu), a taky podivných mluvnických paskvilů, při kterých můj mozek nechápal, co uši slyšely.
Velká ryba (2003)
Hrozně dojemný film :)
Super drbna (2007) (seriál)
Dokonalý seriál. Tedy konkrétně 1.-2. série jsou dokonalé, s 3. sérií už Gossip Girl začíná recyklovat a omílat stále to samé, jen s větší šokujícností. 4. sérii si tedy odpustím :)
Finanční krize (2010)
Vcelku zajímavý dokument, pěkně vysvětlující některé procesy vedoucí k finanční krizi, ale zároveň je dost tendenční a zjednodušující.
Život na jiné planetě (2005) (TV film)
Velmi poutavě zpracováno. Jak by to vypadalo, kdyby ve vzdálené budoucnosti lidé vyslali misi několika průzkumných sond na cizí obydlenou planetu? Jak by taková mise probíhala a s jakými živočichy by se tam mohly sondy setkat?. Komentáře odborníků vcelku nedůležité, ale příběh samotné mise na planetě je velmi zajímavý.