Recenze (369)
Farmář hledá ženu SK (2010) (pořad)
Guilty pleasure :) Solidní úchylárna; úplně surrealistický výjev, u něhož jsem si nedokázal představit, že se může v TV objevit. :) http://www.farmarhladazenu.sk/epizody.html
Super 8 (2011)
V popisu filmu by mělo stát: rodinné sci-fi. Triler ani náhodou. V podstatě to je novodobý E.T., s trochu lepšími efekty, ale celkově film spíš pro děti a žehlící madam.
Rok ďábla (2002)
Nikdy jsem této podivnůstce nepřišel na chuť.
Mickeyho továrna na smích (2005)
Opravdu nepovedené novodobé díly. Oproti Donaldově továrně, která sestává ze skvělých klasických epizod, je tento výběr ubohý.
Na vlásku (2010)
Zas pěkný překvapení. Roztomilá, romantická pohádka s klasickým happyendem, překvapivě skvěle udělaná a zábavná.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Filmově pěkně zpracovaný seriál. Jen té komunistické tendenčnosti je tam trochu moc..
Strašáci (1971)
A už nikdy více, jedno odkoukání stačilo.. Skvělej film, ale na můj vkus až moc silnej zážitek :)
Mr. Hobbs Takes a Vacation (1962)
Roztomilá zábavná komedie, James Stewart jako vždycky pohodář a sympaťák.
Legie (2010)
Začíná to pěkně, s démonem v hospůdce.. ale pak už kvalita spadne pod barovej pult a z dobře rozběhnutýho horůrku se stane solidní sra*ka.
Zelená zóna (2010)
Z jedné poloviny kvalitní akční film, z té druhé jen taková pseudopropagandistická konspiratorní faleš.