Recenze (76)
Vyproštění 2 (2023)
Nekonečno nábojů, nekonečno životů a k tomu 4531 mrtvejch civilistů, ale hlavně že to většina hlavních hrdinů dotáhne do zdárnýho konce…
F1: Touha po vítězství - C’est la vie (2024) (epizoda)
Velmi vtipná epizoda z dnešního pohledu, kde se Alpine nachází v sezóně 2024. Vykreslení epizody, kde je Otmar za vším špatným a po nástupu Famina hned přichází výsledky ukazuje na hloupost lidí v Netflixu, kteří si asi opravdu myslí, že během týdne něco Famin změnil. Naopak, to byla práce ještě Otmara, práci Famina a ostatních frantíků vidíme dnes a je to velká zábava, Alpine po třech závodech bez bodu a jsou rádi, když nedojedou na posledních místech :-D
Koruna (2016) (seriál)
Casting prvních dvou řad v topu a za mě to nejlepší, co nám Koruna dala. Trojka se čtyřkou udržela vysokou kvalitu a poslední dvě řady bohužel sešup. Hluboká propast se ukázala v posledním díle celého seriálu, kde si Claire Foy uzmula celý díl v minutové scéně…
Jeden život (2023)
Tohle byla silná látka i na mě…
Bod obnovy (2023)
Skvělý nápad a neuvěřitelné zpracování po stránce technické, ale vše ostatní je bohužel bída…
Napoleon (2023)
Kino verze za 3*, snad to directors cut napraví, některé části filmu byly jak z TikToku a charakter postav byl pro mě hrozně nedokreslený. Vanessa Kirby jako Jozefína měla mnohem větší potenciál.
Nech svět světem (2023)
Když neumíš dovyprávět příběh, tak nic netoč…
Koruna - Převrat (2019) (epizoda)
Aneb když na scénu vystřelí herecké eso v podobě Charlese Danceho, který převyšuje všechny ostatní herce o dvě třídy…
Muž jménem Otto (2022)
Velmi slabá náhražka originálu Muž jménem Ove…
Koruna - Hyde Park Corner (2016) (epizoda)
Strhující poslední sekvence druhého dílu mě donutila dát opět plný počet…