Recenze (218)
Zprávař: Příběh Rona Burgundyho (2004)
Když napíšu ,,typická americká komedie'', myslím, že si každý udělá obrázek sám. :)
Dogville (2003)
Tleskám ve stoje, pane Trier! Tleskám ve stoje a nehodlám si ještě dlouho sednout...
Honey (2003)
Příběh byl pohadkový, nudný a čitelný dopředu jako sliby politiků před volbami. :-) ale za Jessicu Albu jedna hvězdička navíc. :))
Jedna ruka netleská (2003)
+Co je to za čaj? - To je normální "houbovej" čaj.
Láska nebeská (2003)
Asi to bude tím, že jsem toto bohužel viděl s dabingem, ale mě se to prostě fakt ani netklo...
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Úchylné! Během první půlhodiny přijedou čtyři mladí lidé do doupěte Leatherface. Během deseti minut zabije tři. A poté skoro hodinu nahání svou poslední obět. Stejně se mi to ale svým způsobem líbilo + jedna hvězdička za krásnou Jessicu Biel. :-)
Velká ryba (2003)
Fantasy já prostě nerad a tak jsem se u tohoto filmu nemohl dočkat konce...
Ztraceno v překladu (2003)
,,Čím lépe víš, kdo jsi a co chceš, tím méně tě cokoli rozčílí.'' a jako vždy skvělá Scarlett. :-)
Bílý oleandr (2002)
Pro mě skvělý film. Skvělá Michelle Pfeiffer jako umělkyně, bohém, neúprosná a bezcitná matka, která se snaží svou dceru vychovat podle svého.... bez ní by to byl film za tři hvězdičky. :-)
Cesta do zatracení (2002)
,,I am glad it is you..." Jak už zde někdo říkal, Tom Hanks ani neumí zahrát špatně, přesto jsem od něho čekal trochu barvitější výkon. Některé scény opravdu hodně stojí za to...