Recenze (277)
Nebezpečné pouto (2006) (TV film)
Ono tieto filmy (našťastie) zachraňuje, paradoxne, len dabing.
Nezapomeň na mě (2010)
Ako improvizácia bez scenára...
Nezastavitelný (2010)
Režijne vyšperkovaný film s vhodným obsadením. Napätie sa dalo vyslovene krájať, ani chvíľu som sa nenudil. Skutočne kvalitný film.
Nezvratný osud 5 (2011)
Videné v 3D a treba povedať, že táto technológia sa na tomto filme konečne vyhrala.
Noc hrůzy (2011)
Fajná jednohubka, Colin Farrell a David Tennant boli super. Vcelku pobavilo.
Noční můra v Elm Street (2010)
Technicky fajn, ale čo z toho?? Smiešna recyklácia. Naviac, pesnička "All I Have to Do is Dream" na konci mi prišla skôr ako parodická voči tomuto počinu.
Noční rande (2010)
Dosť kŕčovité, divné až nezáživné. A tie vtipy vo väčšine nefungovali ako mali. Naviac sa divím, že niečo takéto príde aj do kín.
Noe (2014)
Aronofsky je len jeden a jasne vidieť, že tento film je jeho. Len mi prišlo ľúto poklesu gradácie po nástupe prílivovej vlny. Inak zábery úžasné, nádherné scenérie, herci tiež, hudba mrazivá a emócie kvitli až až. Videné v slovenskom dabingu, po zhliadnutí originálu je dosť možné, že zimomriavky ma navštívia ešte častejšie.
Obchodník se smrtí (2008)
Úžasne zahratá vec s nenúteným kvalitným humorom a svojskou nápaditosťou.
O.C. Babes and the Slasher of Zombietown (2008)
Táto vec má jeden zásadný problém. Od filmu to má ďaleko.