Recenze (277)
Zlodějka knih (2013)
Film v podstate o ničom. A to doslova. Názov je vehementne zavádzajúci (ale na tom by ani nič tak nevadilo), no samotné pozeranie tohto snímku ma nudilo čoraz viac a neprestajne ma obletoval pocit, že sa pozerám na film z druhej svetovej vojny určený veku 9+. Malo to aj svetlé momenty, resp. svetlé záblesky, ktoré sa len ligotali a nakoniec aj tak zmizli vo vzduchoprázdne. Potešil aj jemný humor na tému Hitlera, no to len potvrdzuje moje predchádzajúce tvrdenie.
12 let v řetězech (2013)
Veľmi silná dráma, ktorá chytí za srdce a svojou surovosťou len utvrdí pocity. Určite jeden z filmov, ktorý zostane v hlave aj dlho po dopozeraní.
Asterix a Obelix ve službách Jejího Veličenstva (2012)
Neskutočné. Proste toto sa nedalo ani dopozerať, kto je už len zvedavý na spleť kŕčovitých vtipov a neskutočne trápnych hercov - manekýnov, naviac s nehorázne otrasnými kostýmami. Prisahal by som, že jeden mal V-neck tričko, a to je už iné kafe.
Atlas mraků (2012)
Teraz by sa zišiel ten článok "Translating 'Cloud Atlas' Into the Language of Film".
Čtyřicítka na krku (2012)
Pobavilo, no je to veľmi dlhé na to, aby človek neprespal ten zbytočný koniec.
Galileo (2012) (pořad)
Prebratý, no úspešný program Galileo od ProSieben okrem vlastnej a zúfalej produkcie? Pre televízie na Slovensku je to podľa mňa asi najrozumnejšie riešenie v dnešnej dobe.
Haló (2012) (pořad)
Veľmi dobré scénky, no nie všetky. Niekedy dosť nevyvážené.
Hotel Transylvánie (2012)
Tempo príliš rýchle; všetky vtipy odsýpajú jeden za druhým, ani sa nad tým nestihnete pozastaviť a pobaviť. Neskôr vyslovene otravné.
Jeff Dunham: Minding the Monsters (2012) (pořad)
Jeff Dunham je fajn chlap, lenže táto show už nestojí za nič. Páčilo sa mi prevedenie, taktiež vlastné natočené klipy k scénkam. Ale inak... proste už keď mi je aj Achmed trápny, tak potom neviem. Humor akurát tak pre prerastených Američanov, ktorí nepoznajú nič lepšie.
Legendární parta (2012)
Detsky naivné, ale napriek tomu veľmi nápadité a vtipné.