Recenze (277)
Co děláme v temnotách (2019) (seriál)
Výborné, trefné, originálne.
Zakleté pírko (2019)
Ďalšia Troškova gýčovina, viac k tomu ani netreba dodať.
Konečně doma (2015)
Takto má podľa mňa vyzerať dobrý animák.
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
V podstate to splnilo očakávania. Všetky podarené triky z jednotky sa nachádzali aj tu, pravda niečo bolo nové, prihodené. Celkovo mám z toho dobrý pocit, stále je to veľmi uletené.
Grandhotel Budapešť (2014)
Krásna filmárska virtuozita. Neskutočne čarovný film o nie práve rozprávkových udalostiach s rozprávkovým prednesom. Dopĺňa to len perfektná hudba a zvuky. Jednoznačne nový must-see titul.
Chraň nás od zlého (2014)
Horor v spojitosti s akčným nadupaným krimi funguje veľmi kvalitne. Dovolím si tvrdiť, že ide o objavenie akejsi novej filmovej fúzie, ktorá by mohla fungovať aj v budúcnosti.
Interstellar (2014)
Ďalší skvost v Nolanovej biografii, na ktorý som čakal asi rok a nemenej sa naň aj veľmi tešil. Začiatok sa dosť vliekol, až ma sklamal, myslel som, že moje očákávania predčili kvalitu filmu, ale perfektný koniec ma utvrdil o tom, že Nolan s jeho tímom precíznych ľudí, nedokážu spraviť zlý film. Dojem však pokazili totálne drbnuté titulky, z ktorých sa dalo čítať, že autor ani nevedel, čo prekladá. Preto je pre mňa nutné aj ďalšie zhliadnutie s nejakými kvalitatívne lepšími titulkami.
Jízda do pekel 3 (2014)
Neviem, no mne tie truckerské zabíjačky prídu veľmi primitívne. Asi som na ne alergický.
Kráska a zvíře (2014)
Je to rozprávka a ako rozprávka ma to bavilo, keďže od začiatku až do konca sa je na čo pozerať, je čo počúvať. Audiovizuálne krásny film, no pre väčšinu asi rozporuplný, keďže rozprávka s hororovými (aspoň sčasti) vsuvkami je pre mainstreamovú časť obyvateľstva ťažkým sústom.
LEGO® příběh (2014)
Povedal by som, že jeden z najviac inovatívnych animákov za poslednú dobu. Nápadité spracovanie, podarené vtipy na rôzne popkultúrne fenomény a vcelku zaujímavý príbeh až na tú real life vsuvku bez ktorej by sa to beztak zaobišlo.