Recenze (94)
Beznaděj (2006) (TV film)
Kdybych necetl knížku, tak bych byl asi vic kriticky, první půlka byla výborná, druha uz horsi.
V síti (2020)
Zas takova pecka to nebyla, co cekat od Klusaka.
Všiváci (2014)
Kdyz vidim, jak to tu lidi hodnoti, tak to musim malinko srovnat, dal bych normalne tak 3 az 4, ale jak rikam, koriguju, bavilo me to, nenudil jsem se a kamera byla skvela.
Host (2020)
Pres hodinu hekani americkych picek, nejdesivejsi je to dodivat.
Kalašnikov (2020)
Zacatek ok, pak se to dost zhorsilo, nejak vypadlo, kopirovani STG44, bez ktereho by ak 47 asi nevznikl, dost patosu a dalsich sracek srazi film maximalne na 3 hvezdy.
Obhájce nevinných (2019)
Utahana sracka
Operace Rudé moře (2018)
Tak to je megasracka, vic kyce do jednoho filmu dostat ani neslo 😀 asi nejdrazsi nechtene cecko v historii filmu.
Kalašnikovův automat v rukou teroristů (2015) (TV film)
Je dost trapne delat reportaz o akacku, a pak si ho plest s sa58, no a celkove je to sracka, ktera rika, ze za francouzske problemy vlastne muzou Madari, Albanci a hlavne to akacko.
Dallas 63 (2016) (seriál)
Nevim no, uplne mi tam chybelo nejake napeti, cely dej je az prilis zjednoduseny a naivní, nevim proc Mimi a byvalka musela byt cerna, nudil jsem se u toho, knizka byla skvela, tohle je takovy prumer.
Mys hrůzy (1991)
Ta kamera me cely film strasne srala, jinak snimek nema chybu.