Recenze (281)
Majestic (2001)
no tak čekal jsem o hodně víc, ale i tak 75%
Výměna (2008)
Dal bych i 5*, ale trochu mě naštval ten natahovanej konec. 86''%
Tvrdé palice (2008)
80% co víc dodat.
X-Men Origins: Wolverine (2009)
hahaha dobrej fór! 55%
Pátek třináctého (2009)
Jak se na tomhle mohl podílet Bay je mi záhodou. Snad si napřed přečte scénář a až pak začne dělat producenta. 15%
Gran Torino (2008)
No tak zase tak super to nebylo. Zahraný dobře zarežírovaný taky, ale štvalo mě, že bylo hned na začátku jasný jak to dopadne. 78%
Wrestler (2008)
Velká škoda... Zklamání...Darrenuv jedinej film kterej mě nenadchnul. 50%
Normal (2009)
Po technické stránce se češi rozšoupli, ale po stránce příběhové je to strašně slabé
Duel Frost/Nixon (2008)
Jeden z nejlepších filmů roku hlavně díky Langellovi a jeho nezaměnitelnému kukuči a geniálnímu hlasu. 94%
Marley a já (2008)
Až na to, že se k tomu psisku chovali jak kdyby to bylo jejich ditě dobrý.