Recenze (1 415)
Vlak dětství a naděje - Válka si nevybírá (1985) (epizoda)
Možná nejmrazivější díl. Sepp, Žoly, bál hluchoněmých... A pouštěl bych to taky rodičům, co dnes lamentují, když se jejich ratolest nedostane na školu.
Soví hnízdo (1981) (TV film)
Ačkoli to chvíli na začátku vypadalo na upravenou červenou karkulku a pak na soudružskou zkazku o potrestání závadových živlů, vyklubala se z toho snesitelná detektivka průměrného ražení. Již tu někdo zmínil hudbu a právě za ni přidávám ještě jednu ☆
Lepší už to nebude (1997)
Vyzdvihl bych dabing Aloise Švehlíka, to je parádní symbioza s Jackem...
Vdovy (2018)
Docela zajímavý zvraty a postupné odhalování dřívějších událostí, přesto nakonec takové plytké vyznění. Ale možná to dámy vnímají jinak :-)
Vlak dětství a naděje - Malý muž a velká žena (1985) (epizoda)
"Přišli jsme sem jako uprchlíci, kteří nebývají nikde vítáni."
Tři sestry - Kovárna (1989) (hudební videoklip)
Jj, Bráník, Ve Dvoře!
Queen: Innuendo (1991) (hudební videoklip)
Další klip, co mě fascinoval už v dětství. O monstrózní hudbě nemluvě.
Whitney Houston: I Will Always Love You (1992) (hudební videoklip)
Jen prostřihy z filmu nemůžu hodnotit výš jak průměrem ( byť píseň je skvělá ).
Enya: Caribbean Blue (1991) (hudební videoklip)
Jeden z klipů mého dětství, kterej jsem miloval. Pořád velmi pěkný
Ve službách papeže (1965)
Stará dobrá filmařina opřená o dva skvělý herce a neméně dobrý scénář, kdy i nudu slibující téma dostává místy až dechberoucí zápletky. Zejména svár vnitřní Michelangelův a napětí mezi ním a papežem... Lze jen doporučit tenhle ne zas tak známý počin!