Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Je jasné, že žadný seriál nemůže mít hodnocení každého dílu plný počet. Ovšem najít v každém dílu něco jedinečného a originálního, ať už jde o hlášky nebo zbrklý pohyb pana Blacka je u tohoto seriálu pro mě skvostem ..
Červený trpaslík (1988)
Kocoure!!! ty seš tak naivní !!! "díky :)".
Ovečka Shaun (2007)
Není nad pohádky s rošťáckýma ovečkama :) tento seriál musí bavit 99% diváků na celém světě ..
Simpsonovi (1989)
Jediná věc, která mi vadí na českých Sipmsonových je předabování Homera ...
Návštěvníci (1983)
Hlavně nenápadně !!
Futurama (1999)
youuuuuu... weyyyyyy.... coooool....:) crash!!!! hm... tourist..
Taková normální rodinka (1971)
Péťova "pasivní rezistence" je jedna z mých nejoblíbějších čiností :)
Ajťáci (2006)
Snažím se vyhýbat prvním recenzím a nadšeným reakcím o kladném a bezesporu skoro dokonalém seriálu. Počkal jsem si až vlna odpadla a ?? ..opravdu se to vyplatilo... Partička IT je důkaz, že představitelé v tomto seriálu dokážou být inteligentní, citlivý a totální magoři zároveň. I když poslední díl je trošku smutný, dávám s respektem plný počet ..
Robin Hood (1984)
Roooobin....is hoodedmaaaaaan :) jooo skupina Clannad dala tomuto seriálu opravdu duchovní rozměr..
Bludička (1981)
Víla Agnes vs Tv Edna a nezapomenutelný dabing pana Oldřicha Kaisera je pohodičkou na odreagování od všedních starostí.. - ..musím se zas na něj někdy mrknout..