Recenze (414)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Viděl jsem to od půlky a ani mě to nezklamalo. Už dávno vím, že Timur mi nesedí ani trochu. Tohle je jen další potvrzení. Abraham NEO Lincoln likviduje ipíry svou sekerou a u toho dělá Ameriku Amerikou. Dvě hvězdy za ten hořící most...
Afgánský zlom (1990)
Zatraceně dobrý válečný film o Afghanistánu, když tam sověti šířili socialismus.
Agora (2009)
O tomhle filmu jsem nikdy neslyšel a objevil jsem ho pouze náhodou. Ptám se tedy, proč kdejaká americká pičovina se tady hrne v kinech a velkorozpočtový španělský historický velkofilm ne? Jděte doprdele vy co za to můžete!!!
Alois Nebel (2011)
Neměl by být ve filmu aspoň nějaký děj? Nebo alespoň náznak zápletky? Tenhle film je jen změť skečů ze života Aloise Nebela. Nebýt té povedené vizuální stránky byl by to jasně jednohvězdičkovej nedodělek.
Ambicja (2014)
Jako vzpomínka na již zesnulého Malíčka v pohodě :D Jinak celkově super! Zde i s titulkama https://www.youtube.com/watch?v=H08tGjXNHO4
Andělé a démoni (2009)
Průměrné ve všech ohledech. Scénář místy děravý jako červem prožraný starý spis. Kdyby magnetické pole držící antihmotu dokázala udržet tužková baterie, tak už jsme kolonizovali vesmír :D
Anděl Páně (2005)
Celkem příjemné překvapení byla tahle pohádka. Nečekal bych, že ještě něco takhle jednoduchého a přitom inteligentního nestupidního a netrapného může naše kinematografie vyprodukovat.
Andrew - člen naší rodiny (1999)
Mně se to líbí moc. A basta!
Andromeda (2000) (seriál)
Mně se to docela líbilo a to je hlavní. A že to bylo točený ve studiu? To je věc kterou dokážu pokousat. Co zde na CSFD překvapuje mě je to pozitivní hodnocení Stargate Atlantis evidentně mám jiný vkus (a zlé jazyky čtou nevkus) než většina zde přítomných. Klidně, stejně je mi to prdel s pozdravem...
Apokalypsa: 1. světová válka (2014) (seriál)
Další ze skvělých barevných dokumntů o I.SV