Recenze (414)
Portal: No Escape (2011)
Taková hodně krátká scifi povídka :)
Osvícení (1980)
Na poprvé jsem byl unešen a dal jsem pěkné 4. Na podruhé a po přečtení předlohy, už chápu, proč se to mistrovi nelíbilo. Ani já už jsem nebyl nadšený na tož tak vystrašený, snižuju na tři.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Docela mě to bavilo. Navíc Mary bla bla je o kus hezčí než v parodii na VěC. Takže tak.
Mlčící hvězda (1959)
dneska už to moc nefungule, ale na to že je to staré 50 let, je to v pohodě.
Strážci Galaxie (2014)
Nevím, bylo to v pohodě, ale nechytlo mě to tak jak mělo. To bude tou zápletkou, která je ohraná jak znělka na Ulici. V pohodě, ale za mě průměr.
Osm hrozných (2015)
Další z řady podivncý a hodně ukecaných westernů. Hudba skvělá a finále grandiózní, ale pochopím, když to někdo spláchne do hajzlu :)
Zpráva o Europě (2013)
Pokus dobrý, ale je to takové jakési nijaké. Něco tomu chybí. Herci nejsou špatní, ale nijací. Prostě průměr aneb vidět a zase zapomenout.
Profesor Zazul (1965) (TV film)
Není to špatné, ale asi jsem to úplně nepochopil :D Ta jakože hororová linka docela fungule, ale ten časově relativistický podtext je prostě divný
Závěť profesora Dowella (1984)
Zoufale pomalé tempo, ale jinak poměrně zdařilé. Rozhodně stohí za pozornost.
Kubula a Kuba Kubikula (1955)
Super, tohle se mi ve finále lííbí mnohem víc než ten smetanův. Mohu jen doporučit. Animace, přestože není animací dokonale funguje.