Recenze (414)
Teorie tygra (2016)
Já ho zapoměl před rokem nejen ohodnotit, ale i okomentovat? Stydím se sám za sebe. Film po kterém jsem naznal, že česká kinematografie ještě není úplně v prdeli. Inteligentní, zábavné a v mnohém ze života. Excelující Bartoška, perfektní Balzerová a skvělej Kohák. Vilhelmová byla na po tlamě, ale to bylo součástí plánu. Na koho jsem jen zapoměl? Na Janžurku, ta byla ve filmu něco jako ztělesněný satan :D. Objektivně za čtyři stáry, ale nadhodnotím za scénu s kafem, páč jestli mi tohle manželka někdy udělá, tak v ten den přijde čas na rozvod! Vzkaz pro Testsua - Zřejmě ano :D
Vetřelec (1979)
Po letech už to nefunguje jako dřív, ale pořád je to dobrý :) a ty vystřihlé scény jsou super!
Pixely (2015)
Souhlas s verbalem. Tady je zase nablito. Mě to bavilo od samého začátku. Je to v zásadě pitomé, ale to vzhledem námětu ani jiné být nemohlo. Celé je to natočené s lehkostí s chutí a láskou. Dávám plnou palbu, i když objektivně by to bylo za 4. Tetris forever!
Pixely (2010)
Tohle měl Sandler použít jako trailer ke svým Pixelům. :D
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Viděno už před rokem (jsem to zapomněl ohodnotit, hovado). Naprostá pecka. Nemám výhrad.
Vlak do Pusanu (2016)
Bomba! Za mě plná spokojenost. Korejci zvládli téma dobře. Škoda, že šli v Koreji cestou runnerů a ne klasických ohnilých mrtvoláků. Jak tu někdo napsal je to žánrově čisté. Klasická klišé jsou dodržena a film si na nic nehraje. Komukoliv kdykoliv doporučím.
Velký žal (1966)
Potom co jsme v Evropě pozabíjeli šest milionů židů v plynových komorách jsme jim jako revanš dali vlastní stát. To od nás bylo opravdu hezké, akorát jsme se mohli postarat, aby ho skutečně dostali a ne se na ně vysrat. Aha pardon, Československo se na ně jako jediné nevysralo. Jak tu kdosi píše je to jedna z mála věcí na kterou můžeme být jako národ hrdí. Já osobně na to hrdý jsem. 100% http://photos.geni.com/p7/7681/5309/53444836f04e9f54/Col_large.jpg
Exodus (1960)
Na to jak je to starý to celkem funguje pořád. Nahlížet na film optikou dnešního diváka by bylo nefér. Téma které stojí za pozornost a proto mu je věnována tak málo. Bez zaváhání plnej počet.
Interstate 60 (2002)
Za mě tutovka, že je to dobrý film jsem věděl, ale že je to až takhle dobré jsem netušil. Mrzí mě, že jsem si to nepustil mnohem dřív...
Svatební košile (1978)
Krátký animovaný a atmosféricky dokonalý horor :D