Recenze (173)
Vzhůru do oblak (2009)
Brutální útok na emoce, to dolování nesnášim nejlíp, zároveň oceňuji celý ten rozehraný příběh, osudy i hravé vtípky (psi a veverky) ale v důsledku neuspokojivé...
Příšerky s.r.o. (2001)
Co si budeme nalhávat, stále roztomilé, stále Pixar, ale slabší kousek...
Tootsie (1982)
Přestože převlíkací komedie nerozdejchávám, Hoffman je supr a čtyři podpadky tomu!
Městečko South Park (1997) (seriál)
čím víc máme v oblibě kravskej humor, tím hodnocení přímo úměrně roste...
Blade (1998)
Ve své době zbožňované béčko maso, dnes jakoby tu nostalgii někdo vysál...
Jumanji (1995)
Něco to do sebe mělo, to nemůžu popřít..
Kokosy na sněhu (1993)
to je bez diskuze citovka... na jídelníčku můj osobní první opravdový příběh několika dredatých sympatických nul na groteskní cestě ke slávě se základem v reálných událostech (což přidá na intenzitě).. v té době odproštěné od propíraných klišé.. 4 jamajské bobky
V moci ďábla (2005)
Pusobive konfrontace v podstate dvou svetu, desove situace, pripominajici sezeni na strepech a atmosfera hutna jak bramborová kaše... to vše naneštěstí neutáhne celý film, určitě ne na dlouho a hlavně ve smyslu opakovaného shlédnutí.. pro mě žádná velká trvalka..
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
V roli fanouska narazim na zobrazeny brutalni sentiment a tvrdou nostalgii, rozumim, ze po deseti letech se to neda odtrhnout, ale ve finale nez poradne zakonceni to na me pusobi jako takove povzdychnuti...
Král Škorpión (2002)
Dalo se, Dwaynova temna chvile...