Recenze (1 740)
The Phone (2009) (pořad)
Možno vidět zde: http://www.mtv.com/ontv/dyn/the_phone/videos-full-episodes.jhtml _____________________Zatím bez hodnocení, viděny pouze čtyři díly, ale je to reality show jako žádná jiná.
Hotel pro psy (2009)
Film je protknutý opravdu, ale opravdu mnoha žánrovými zkratkami, které jsou očekávané už od počátku vyprávění. Nebylo to moc vtipné a něco mi bylo přímo protivné, i když se považuji za pejskaře. Dětska a psy to by mělo fungovat skvěle, a také asi funguje, ale u velmi nizké věkové skupiny. Takže za sebe říkám: koukat se na to dá, ale jsou tu i velmi nudné pasáže, tím bych podotknul, že by to šlo i zkrátit.
Policajt ze sámošky (2009)
Pruměr, ale celkem jsem se bavil. Oddychovka, nenáročná na čas a mysl. U několika (sice máleho množství) scén jsem velmi pobavil. Taková parodie na Die Hard. Paulovi protivníci ovládali parkur, který je v současné době velmi IN, tak proč si tím ještě nepřisadit k oblibě mládeže.
Pátek třináctého (2009)
Jelikož nemám nakoukané původní Voorhesovky, tak mi to nepřinášelo opravdu nic a opravdu se obávám, že kdybych viděl originál, tak by mi to přineslo ještě o hodně méně. Opět hyperstylizovaný slasher, který se distancoval od veškeré atmosféry. Pane Nispele atmosféru prosáklou krví a strachu nedocílíte několika stupidními lekačkami a točící se kamerou dokola. Mrtvých a krve bylo dost, ale vše bylo podáno velmi úsměvnou formou, kterou jen dplňovali obnažená ňadra na každém rohu i třeba nemístně (při jízdě na prkně za člunem).
Bionická žena (2007) (seriál)
Dějově velmi slabé a nedotažené. Hlavní představitelka je v této roli dosti toporná a stylizací prostředí mi to silně připomíná seriál Brutální Nikita. Triky jsou laciné, ale byl z mého hlediska ten nejmenší problém. Vždy lamentuji, když je nějaký seriál předčasně ukončen, ale zde jsem i dokonce rád.
Muž z Acapulca (1973)
Tenhle film můžu stále, je plný senzačníh humorného nadhledu na špiony a napřemožitelné agenty. J.P. se zde zase předvádí nehorázným způsobem, tohohle chlápka já holt můžu.
Smrt čeká všude (2008)
Je to osudový film, kde se chlápek probíjí v Iráku mezi bombami, je to trochu suverén, ale válka se mu dostala pod kůži a neví co s tím má dělat. Velmi zajímavý a originální pohled na válku, žádné moralizování, jen čisté konstatování. Závěr je super.
Hon na myš (1997)
Komedie, která mě úspěšně pobavila dříve i dnes. Plná šíleností z animovaných grotesek (odpálení Ernieho z komína apod.), ale i inteligentnějších vtipů. Vždy mě úspěšně rozesměje Christopher Walken s jeho myšovizí 2000 a catzilla, kterou už málem museli dát znovu do plynu.
1000 Frames (1960)
Mé tisícé hodnocení, tak jsem se odhodlal, k této hračičce s čísli. Nemůžu jinak než průměrem, jelikož čísla sem, čísla tam - co já s nimi nadělám? (a jejich tam tisíc a velmi rychle běhají, i přestože nemají nožičky ;-))
Monstra vs. Vetřelci (2009)
Velice vtipný a zábavný animák, který je za poslední dobu jako jeden z mála nabitý velkým množstvým hlášek. B.O.B a prezident Hathaway hlásí, jak málo kdo. Má to spád a švih - pobaví to malé i velké. Z celkového hlediska to není ani stupidní příběh o ničem. "I don't think your parents like me, and I think that Jello gave me a fake phone number."