Recenze (184)
Jeden den (2011)
Škoda, protože kniha je geniální.
Sociální síť (2010)
Krom toho, že Fincher mapuje zrod fenoménu v komunikaci, nevidím na Social Network nic zajímavého a průměru vybočujícího. 60%
Sex ve městě 2 (2010)
Pradu sice nenosím, zato filmový vkus mám. Průšvih. 40%
Pan Nikdo (2009)
Řekněme, že Mr.Nobody je spíš než o kvalitě a myšlence filmu o vlastním vkusu diváka :) Šmakují mi takové vizuální jednohubky v jednom obalu se třemi náplněmi. 80%
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Jak rozdrásat diváka? Pustit Amores Perros.
Narozen a vychován (2006)
Nemastné, neslané, ale velmi hezká Patagonie. LFŠ/2010
Zvedá se vítr (2006)
Poměrně pěkně řemeslně zvládnutá práce, která ovšem potřebovala více propracovanou emociální rovinu příběhu. Samotné kladení otázek trochu kazí dojem. IRA správná, IRA špatná, čí životní pravda je lepší (nebo snad výhodnější)? Trochu z toho bolela hlava. Díky irským exteriérům a dobovému pojetí to vychází na slušných 70%. LFŠ/2010
Embla (2007)
LFŠ/2010
Počátek (2010)
Já jim to všechno na sto procent nebaštím, ale ráda bych. 80%
Nic než pravda (2008)
Zpracováním průměrné, myšlenkou nadprůměrné.