Recenze (66)
Full Benefits (2010) (seriál)
Jeden z nejlepších věcí na kterou se chcete po náročném dni podívat. Perfektní na odreagování. 75%
Gamer (2009)
Na Gamera jsem se docela dlouho těšil a dost jsem od něj čekal, naštěstí mé očekávání postupně upadalo a tak jsem moc zklamaný nebyl. Tři hvězdičky dávám za Gerarda Butlera, který to celé táhnul (nahoru), jinak to bylo nudné, příběh byl o ničem a navíc se mi nelíbila kamera. 50%
Hanebný pancharti (2009)
Jde vidět, že Tarantino je opravdu režisér, který ví co dělá a dělá to opravdu dobře. Kdybych byl pes tak se najde pár věcí, které bych musel vytknout, ale film mě tak chytl a opravdu bavil jako málokterý jiný, že mu je prostě musím odpustit. Luxusní přízvuk Brada Pitta, Christoph Waltz, Gedeon Burkhard, soundtrack a Tarantinův styl mě prostě dostal. 90%
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Co mě nejvíce vadilo, tak jsou některé digitální scény na zeleném pozadí, ale jinak se jedná o skoro dokonalý seriál o mafii, kde je vše co k tomu potřebujete. Skvělá atmosféra, stylizace, hudba, děj a hlavně napínavý a nenudící příběh. Takhle bych si představoval Kmotra. 85%
Já, padouch (2010)
Povedený animák, který mě zaujal pěknou animací, vtipnými momenty a celkovou jednoduchostí a roztomilostí (a skvělými mimoni). Byl jsem docela překvapený, že takový fajn film není z dílen Pixaru a jsem za to jen rád. A ještě musím zmínit český dabing, který si zaslouží jednoznačně pochvalu. 80%
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Musím říct, že první, anglicky suchá, část mě trochu zklamala. Přece jenom celkem nic moc se tam nedělo a humoru taky pomálu. Jenže potom se tam přimíchal "hollywood" a to začlo to mít grády. Byla tam akce i vtip, pobavilo to a to je hlavní. 70%
Kancl (2001) (seriál)
Originální seriál se specifickým humorem Rickyho Gervaise, který ale nesedne každému. 70%
Kdo hulí, ten umí (2001)
Fajna huličská komedie se spoustou skvělých scén a hlavními rolemi. Bohužel ji hodně sráží závěr a pár hluchých míst. 60%
Kluk na kole (2011)
Řekl bych, že filmů s podobnou tématikou je více a tenhle ničím nevyniká. 60%
Kolo (2003)
Milý kraťas, který vás nechá přemýšlet o tom, jak jsme jako lidé (bez)významní. Ocenil bych povedenou animaci a roztomilé šutry. 75%