Recenze (287)
Miláčku jsem po smrti (1991) (TV film)
film, ktorý sa mi motal v hlave snád 10 rokov a nevedel som mu prísť na meno. Tvár Arnolda som mal pred očami, no za frasa som si nevedel spomenúť na žiadnu indícu či náznak, ako by sa to mohlo volať. Až dnes mi napadlo slovo "zlatko". DA-KU-JEM csfd. Dnes už budem spať na pokoji. Film patril samozrejme k mojmu detstvu na VHSke, v tych rokoch bol skvelý, smozrejme dnes sa naň divam inak, ale to k tym filmom patrí. Je treba ich pozerať znova, s odstupom času, aby človek zistil, že sa mení. A veci vníma inak. No očami detského diváka to je proste šupa film. A preto ho aj tak hodnotím.
Hologram pro krále (2016)
mám rád ten pocit, ked si pustim film, neviem čo čakať a nakoniec som milo prekvapený. perfektný film, ktorý funguje aj ako komédia (hlavne kvôli tomu šoferovi), aj ako dráma, pôsobil na mňa aj dosť mysteriózne čo bolo veľmi atraktívne, a ofšem nevyhlo sa to romantike, no všetko to spolu parádne sedelo. to exotické prostredie bolo vynikajúcim kľúčom, ktorý otváral dvere dobrodružstva krajiny, o ktorej sa k nám dostane minimum. napríklad pohľad na mešitu či nočný hanting boli veľmi vzrušujúce scénky. jednoducho THanks za také filmy.
Flákači (1995)
ukážková oddychovka (a to som videl tú 2hodinovú verziu), skutočne komédia s perfektnými dialógmi. jasné, že to je strelené, ale tým správnym smerom, ktorý mi sedel. skvelý odrazový mostík pre túto bandu, fakt super zostava :) + stan lee ?? čo ci pere ?? :D :D ..a tá relácia truth or date na konci ?? :D :D tam som sa schuti smial, spokojné 4*
Total Recall (1990)
suprove 90te roky. skvele nápady ukažkoveho sci fi. miestami pripominal bessona, ale originalne, to teda bolo bez pochyby. možno sa trochu veľa strieľalo na môj vkus, ale tak bol to predsa arnie. proste to bola fakt sranda, a drsná.
Dej mi své jméno (2017)
mega výber prostredia, rok, celková atmosféra, no predovšetkým kásting. tie dve postavy hrali špičkovo, 00><00. super muzika a farby. asi v polovici filmu zistím, prečo je film nominovaný na oscara, ale viete čo?? - právom. tak lejtr.
Zrada (2024) (seriál)
v strehu, musis byt v strehu. inak bude krivda.
Roma (2018)
šaak ako pekna dramička, pomalička. Ale ak by sa ma niekto opýtal či by som na to do kina išiel znova tak poviem: "Neiďeem, prečoo?"
Insidious: Červené dveře (2023)
Dobra istotka.
Nech svět světem (2023)
kec to zharňem, pačilo sa mi to. Vyzeralo to na pokľepane harčky, ale...hračky, hračky mate? Malo to aj testikálie aj švenknuté kamery... no a nakoniec pošla.
Sestra II (2023)
chod preč striga!