Recenze (339)
Smrtonosná past 3 (1995)
Líbí se mi, že to "vzali" za trochu jiný konec.
Elfen Lied (2004) (seriál)
To bylo tak roztomilý :-)
Nedotknutelní (2011)
Samozřejmě takováhle idylka, bohužel, nepotká každého. Ale aspoň z toho neudělali tak ukňouranou a žalostivou story, Je to celkem svižné, vtipné. Rozhodně od toho nečekejte komedii, u které se napláčete smíchy, nečekejte ani žalostivý příběh, po kterém budete chtít poslat příspěvek do nadace pro postižené.
TRON: Legacy 3D (2010)
Teda vizuální vyhrávka, dokonce ani digitální úpravou Clua jsem si nebyla jistá... Příběh i dialogy jsou slabší, ale co si budeme povídat - na tenhle film nikdo nejde kvůli příběhu - protože je to prostě neonová show, živá a svižná zábava.
Napříč vesmírem (2007)
Nádherný soundtrack...
Dirty Girl (2010)
Určitě mi bude dáno za pravdu, když řeknu, že je to spíše film pro holky. Ale herecké obsazení, klišovitost příběhu, happy end, to prostě k horečce sedlo jak hrnec na ... zadek :-)
Opilí láskou (2002)
Velmi osobitý ne nezařaditelný snímek. Prázdnota, vychýlenost, divné počiny, které chápe jen právě psychicky narušený a přehnaně důvěřivý Barry a nakonec i Lena.
Informátor! (2009)
Ze začátku celkem prostoduchý sympaťák, postupem času zjistíte ale, že je to pěknej vychcánek :) Zajímavý styl natáčení...
Thor (2011)
Nenáročný film, dobře herecky obsazený, velkolepé scenérie, romantika na pozadí, padnoucí kostýmy, nějaká ta mytologie... Konzumní snímek, od kterého pokud neočekáváte něco víc, bude se vám líbit.
Super (2010)
Takhle to dopadá, když se rozhodne člověk z reálného světa být superhrdinou. Elle Page je tady neskutečně crazy.