Recenze (6)
Pátý element (1997)
Ačkoliv mi nad něčím zůstával rozum stát, tak mě prostě zmatená a hloupoučká Milla Jovovich, chlapák Bruce Willis a úžasně nechutný záporák Gary Oldman dostali a udělali z témhle poměrně tradiční sc-fi zápletky báječný (a kupodivu trochu pohádkový) film!
Vyvolený (2000)
Slabší odvar Šestého symslu, ale pořád je to dobrý film s Brucem Williems a jeho jediným výrazem. Tomu nelze odolat.
The Yellow Handkerchief (2008)
Podivné. Nějak jsem si nebyla jistá, co si o tom mám myslet. Eddie Redmayne byl na mě až příliš divný. Kristen Stewart podivně ufňukaná a protivná. Ještě že to zachránil nemluva Hurt, který i v pokročilém věku dokáže zaujmout mladou holku, vážně. Mnohem víc by mě bavilo věbovat se příběhu Bretta a ty dva podezřele vyhlížející adolescenty někde po cestě ztratit v lese...
Frankenweenie (1984)
29 minut plných Tima Burtona a jeho nápadů. Už se těším na celovečerní verzi!
Střihoruký Edward (1990)
Klasika. Jaká šestiletá jsem se u toho bála, jako desetiletá jsem brečela a teď se jen rozplývám. Navíc mě vždycky a znovu fascinují Edwardovy kadeřnické a zahradnické výkony.
Planeta opic (2001)
Bohužel, ačkoliv je Tim Burton mým velkým oblíbencem, tak tenhle remake mi přišel dost podprůměrný. Nevadilo by, že byl jiný. Ani to, že ho lidé označují za "Burtonovsky ujetý". Ale tohle téma se prostě na Tima dle mého názoru nehodí. Všechny future/utopické/sci-fi filmy se mi v Burtonově podání zdají.. nepatřičné.