Recenze (10)
Sestra II (2023)
Takmer dve hodiny čistej nudy. Prvá polovica totálne zbytočná. Jedna hviezda za efekty... ako horor veľká bieda.
V obležení (2021)
Prvá polovica filmu úplne zbytočná strata času, potom sa to láme k lepšiemu avšak súlož susedovych psov je zaujímavejšia... Chýbajúca logika, scenár dovidenia, herci bieda... škoda nevyuziteho potenciálu...
Cool Girl! (2023)
Ten pocit, že sa viac zabavíš na čítaní komentárov k filmu ako na filme samotnom.....
Země zatracených (2006)
1* za známe mená inak strata času
Nebezpečná lekce (2022)
Riadne pritiahnuté za vlasy, veľmi nereálne. Jediná dobrá vec je hudba
Sněhový armagedon (2011) (TV film)
Ťažký shit
X (2022)
Paródia na texaský masaker s prvkami soft porna. Dve hviezdy len za holé kozy
Bílý šum (2022)
Piate cez deviate. Strata času
Mrazivá past (2021)
Veľmi trápne veľmi prázdne. Jediná dobrá vec je, že sa tam stále niečo deje.
Rod Draka (2022) (seriál)
Nuda nuda nuda. Mal som pocit, že pozerám rodinné prípady. Viditeľný drak v minutáži zratam na jednej ruke. Ten časový skok mi dal zabrať v orientácii kto čo. Žiadna výraznejšia postava... Očakávania veľké no zážitok žiadny. Dookola riešili rodinné a naslednicke záležitosti.... Fajn, ale keby aspoň s nejakou emóciou. Kaufland leták má väčšie gule... Pevne verím, že ďalšie série to napravia.