Oblíbené filmy (10)
Ratatouille (2007)
Dokonalosť, u mňa číslo JEDEN medzi animovanými. A slovenský dabing je proste... no dokonalý.
Temný rytíř (2008)
Sedm (1995)
Hanebný pancharti (2009)
Lahôdka, ktorú som očakával. Dusnú atmosféru, ktorú Christoph Waltz vytváral svojim "obetiam" si budem dlho pamätať. Výnimočný kúsok.
Gauneři (1992)
Osvícení (1980)
Dogma (1999)
Medvěd (1988)
Jeden z prvých filmov, ktoré som videl. Možno práve vďaka tomuto kúsku mám rád filmy.