Recenze (248)
Uteč (2017)
První půlka super, ale bohužel je to hrozně předvídatelný
Metallica: Some kind of monster (2004)
Až na dřeň !
Gang v útoku (2006)
Geniální americkej patos, kterej je v podstatě jednou dlouhou sérií motivačních proslovů. A Xzibit je v titulkách prostě jako XZIBIT, ten negr snad nemá jiný jméno!
Sunshine (2007)
Závěr mi připomněl Horizont Událostí
Pád Země (2015) (TV film)
Doufal sem, že všichni chcípnou!
Domácí vězení (2014)
Zezačátku se to tváří jako klišé, ale docela vtipně se to rozmotává
Kosti a skalp (2015)
3,5*
Les sebevrahů (2016)
Debilní sračka!
Brooklyn (2015)
Jakože pěkný, ale čekal sem nějakej zásadní twist a ono hovno!
Love (2015)
3,5*