Recenze (248)
Vejška (2014)
Vo fous lepší než Gympl, ale furt žádnej zázrak.
Temný případ (2014) (seriál)
4,5*
Jackass: Děda Mizera (2013)
3,5*
Čtyři slunce (2012)
Takovej veselej příběh
V peřině (2011)
Totální sračka! Radši bych hodinu a půl koukal do něčí roztažený prdele !
Muž z oceli (2013)
4 hvězdy předevšim za zážitek z 4D kina, kam to prostě sedlo!
Třináctka (2003)
Není to špatný, ale ten konec je takovej nahovno - čekal sem, že se tam ještě něco stane. Ženský by neměly točit filmy
Ledově ostří (2007)
3,5*
Ledové ostří (1992)
3,5*
Dobrodružství Barona Prášila (1988)
3 řitní věnce na film samotnej a další jedna hvězda za výpravnou a výtvarnou stránku. Musím přiznat, že sem se místama nudil, ale pořád mě zajímalo, s jakym megalomanskym výmyslem se Gilliam vytasí v příští scéně :) Točit to Peter Jackson, tak je z toho kasovní trhák !