Recenze (1 284)
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
Stejne jako prechozi serie, je to proste dokonaly.
Star Trek: Do neznáma (2016)
V ramci toho co ted produkuje Hollywoord klasicky blockbuster asi ok, presto je to prumer. No ale je to sci-fi a neni to navic komixarna, takze uz jen z tohoto duvodu to dostava jiste plusove body. Ta vesmirna stanice, jejiz jmeno jsem jiz zapomel, vypada docela hezky.
Orel Eddie (2016)
OK jednohubka, hlavne teda diky Jackmanovi.
Deadpool (2016)
Nahláškovaný až na půdu, ale trefí se každá desátá. Je fajn, že se snažili udělat něco jinýho než ten klasický Marvelovský šmejd, ale mě to prostě nebavilo (čímž ani náhodou nechci říct, že mě klasický Marvel prefabrikát baví). Reynoldsovi, ale úspěch docela přeju, takže nakonec jsem za úspěch filmu spokojenost. Ale nebavil mě. Morena nicméně šik.
Warcraft: První střet (2016)
Škoda slabšího castingu na lidské straně a rozvlačnějšího závěru. Jinak je to super epická fantasy jaká tady dlouho nebyla. Kouzla lítají vzduchem ve velkém, orci jsou VELCÍ s ještě většíma palicema, prostředí hezké a navíc jako osobní bonus jsem si vzpomínal na různé odkazy ze her. Milé překvapení a těším se na dvojku.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Jak se při úvodních titulkách nedostavila nostalgie tušil jsem, že bude zle. Vlastně mě ten film skoro urážel svojí demencí. Hloupé u Star Wars - no jo, stárnu. Záporák je nejvetší castingový fail v dějinách main streamu, zbytek obsazení je taky děs běs. Tam kde Lucas vytasil Forda, tady nabídne Abrams nesympatického negra a vykulenou ženskou. Ale abych jenom nekecal pořád se něco děje, občas jsem se i zasmál, škoda toho castinu mohlo to být lepší. Ten závěrečnej souboj, kdy sekundární hlavní boss dostane nařezáno od dvou jalových zelenáču,to je ostuda SW. A navíc je to úplně stejný jako IV. Jenom pitomější.
My děti ze stanice Zoo (1981)
Zajímavý film, zvláště svým prostředím špinavého Berlína. Samotné drogové excesy dnes nejspíš nikoho nešokují, ale je na co se dívat. Je vidět, že se hodně přeskakovalo, místy nedává film tolik smysl a přeskakují se podlě mě důležité nebo zajímavé pasáže. Ale docela mě to naladilo na knihu :)
Vrah skrývá tvář (1966)
Výborná atmosféra s civilním Hrušínským, kterou kazí trošku slabší konec.
Osm hrozných (2015)
Klasický Tarantino, spousta keců a spousta krve. Kecy nejsou sice až tak zábavný, ale neuspaly mě, akce je výživná a film postupně nabírá grády. Líbilo se mi to. Russell super, Leight super a Goggins taky super.
Černý Petr (1963)
Nelíbí se mi to tolik jako Formanovy jiné začátky. Asi se teprve rozehříval, pár scén je klasicky po Formanovsku ujetých, ale je toho málo. Herci fajn.