Poslední recenze (5)
Zmizení (2013)
Tolik bezmoci v jednom jediným filmu... Čekal jsem obyčejnou detektivku, ale místo toho jsem viděl vynikající drama, kde je naprosto jedinečná atmosféra. Skvěle herecké výkony a kamera mě nutí dát plný počet.
Zázračná planeta - Série 2 (2016) (série)
Vizuálně a hudebně hezčí dokument byste hledali jen těžko... Nikdy bych neřekl, že mě to takhle vezme. Na první epizodu jsem čuměl s otevřenou pusou a říkal jsi jak je tohle geniální. Takže pokud máte rádi dokumentární filmy/seriály, tak nad ničím nepřemýšlejte a podívejte se na tu krásu.
Dunkerk (2017)
Jeden z nejlepších válečných filmů. Nolanovi tenhle žánr opravdu sedí, tak jako každý jiný. Všechny filmy, co jsem on něho viděl jsem ohodnotil 5* a tak jsem měl od Dunkerku obrovské očekávání. Filmu rozhodně nechyběla originalita a zpracování. Poněkud chaotické prostřihy se mi taky líbily a o soundtracku..... nemám slov....nádherné skladby on Zimmera, který patří k mým top skladatelům. Tento film je opravdový masterpiece. 5/5