Recenze (22)
Buchty a klobásy (2016)
40/100 - No určitě se tomudle animáku nemůže upřít hezký pohled na víru a náboženství. Myslím , že prošli snad všechny problémy s extremní vírou , extremním náboženstvím. Za to má u mě Sausage Party velké plus, je to zajímavý způsob jak vyjádřit problémy přez animák. Nicméně co se týče humoru , bohužel mi to nesedlo tak jak jsem čekal . A to že Seth Rogen mě většinou fakt baví , bohužel todle byly pro mě moc "suché vtipy". Do plusu tomu přidávájí samozřejmě promyšlené food orgie . Ale celkově se to u mě nedostane víš jak na 2*
Deadpool (2016)
5* - Můj celý review najdete na zadní etiketě Ajaxu.
Osm hrozných (2015)
Vidím komentáře o zdlouhém , protáhlém rozjezdu. Nevím možná jsem až moc velký fanboy ale i todle mě baví. Samuela můžu poslouchat furt a celé to "zdlouhavé" vyprávění mě zasadilo přímo tam kam jsem potřeboval. Do takové malé hry na městečko Palermo :D . Nemůžu jinak než 5*.
Black Lagoon (2006) (seriál)
Moje první , doporučené anime. Nikdy jsem žádné neviděl , hledal jsem vyspělé a to jsem dostal. Žádné přehnané sexy scény jako nám stereotyp o anime všude cpe, kvalitní humor a hlavně akce,spousta krve a další akce. Nevím jestli si troufnu na další anime ale todle odemě má každopádně plný počet !
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
No chtěl bych říct , že Leo ho dostane za tento film. Ikdyž asi dostane jelikož celá tadle věc je přehypovaná jak to jen jde. Film byl skvělí ale jedna hvězda dolu za přilišné natahování děje , který pak najednou doslova exploduje a je konec. Silné téma,silný příběh , příliž zdlouhavé na mě. Přesto krásné 4* a zřejmě letos i ten oscárek! Ikdyž ve Wolfoj to bylo herecky mnohem líp zahrané, přecejenom na plazení tolik herectví není.
The Gamechangers (2015) (TV film)
Koncept celého filmu naprosto super. Dva naprosté protiklady v názorech. Mě jako fanouška Rockstar to velice zaujalo. Byl jsem rozhodnut pro 4* ale kvůli ukončení (Které bylo dost odfláknuté dle mého) mě přinutilo sundat hvězdičku ještě fakt že Rockstar na tomto nespolupracoval tudíž pravda bude dost zkreslená. Nicméně krásný průměr ! :)
John Wick (2014)
5* Nejen proto že mám rád Keana ale hlavně proto že je to jeden z mála filmů kde zásobníky mají váhu. :D
Sex Tape (2014)
Za snahu.
Kevin Hart: Let Me Explain (2013)
No a druhej názor příde odemě , kompletní otočka :D Já Kevina zbožnuju a jeho humor mě prostě ladí a je to druh humoru kterej mám rád a ikdyž občas to je slabší vynahrazuje to těma super grimasama :) A že bych se zlobil že chybí invence?To zase ne dyt je to záznám show , každej stand-up to má takhle ikdyž se podíváme na uplně druhou stranu na Jeffa Dunhama , vždy má nějaký silly intro jako je todle. Tak to prostě je a bude :) 5/5 samozřejmě
Rumový deník (2011)
Vidět Deppa jinak než Jacka je super.Krásná oddechová komedie , pár super scének , pár pruměrných, přesto to u mě vyčnívá nad průměr.