Recenze (1 871)
Anima Mundi (1992)
Celkem zajímavé dílko, nesoucí rysy Rggiovo tvorby. Zatímco v "qatsi-trilogie" se Reggion a Glass vypořádávají s lidmi, zde vystavují na odiv krásy přírody, jako by to byla alternativa k jeho ostatním filmům.
Animatrix (2003)
Podle mně je Amimatrix mnohem mnohem mnohem lepším filmem, než Matrix 2 a 3.
Animatrix: Detektivní příběh (2003)
Pěkná malba, příběh nic moc.
Animatrix: Dětský příběh (2003)
Určitě se jedná o největší slabinu celého filmu. Pár slov Reevese a Carrie-Anne Moss nemůže zaplácnout nudu. Tato povídka má jaksi Animatrix propojit s dvojkou a trojkou a to dost uměle a neohrabaně. Ve 2 a 3 patří tenhle kluk mezi ty postavy, které by měly vystřihnout, aby to byla trochu menší nuda. Ale co, lidi taky mají svá slepá střeva.
Animatrix: Druhá renesance 1. část (2003)
Nádhera, nářez. Anime jak má být.
Animatrix: Druhá renesance 2. část (2003)
I když první část má maximální hodnocení, tak tahle druhá je přesto ještě krapet lepší.
Animatrix: Neznámé území (2003)
Ucházející. Je zde pár hezkých nápadů.
Animatrix: Poslední let Osirise (2003)
Super. Tu scénu, kdy ta buchta skočí a dopadne na zem, jsem si musel pustit několikrát, tak moc je dobrá.
Animatrix: Program (2003)
Nádherný styl tůvrce Vamipre Huntera D se nezapře.
Animatrix: Přijímací zkouška (2003)
Lehce tripózní, ale úžasné. Určitě jedna z lepších částí Animatrixu.