Recenze (71)
Banda (2019) (seriál)
What ? Skvela kamera a vybornej soundtrack.
Love, Death & Robots - Za souhvězdím orla (2019) (epizoda)
As jedinej zpusob, jak si ta pavouci zruda muze zaprcat. Skvelej dil.
Úsvit mrtvých (2004)
Napis mu, at sunda Burta Raynoldse ! :D Nej zombie film.
Interstellar (2014)
Miluju tu cast, kde pristanou na planete jen s vodou a ozyva se duc duc zvuk, ktery znaci den na Zemi. Vyborny !
Červený trpaslík - Trosečníci (1989) (epizoda)
Asi nejvtipnejsi dil. Generalove jsou ctihodni. Nevezmou lahev Guinessu a nevrazi ti ji do obliceje se slovy " Zasij si to Jimi." // Spal me vojacky, spal Armée du Nord ! :DDD kdyz jsem to videl poprvy, tak jsem se nemohl prestat smat.
Červený trpaslík - Pozpátku (1989) (epizoda)
Jeden z nej dilu.
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Tohle na me fungovalo. Pro me asi nejlepsi Ritchie od Podfuku.
Vanilkové nebe (2001)
Genialni film. Clovek musi nechat kus sebe venku pred vchodem do kinosalu, aby videl celou tu famozni filmovou filharmonii, kterou zde Crowe hraje. Film, kde nic neni jak se zda.
Černobyl (2019) (seriál)
Nejdriv jsem dal 5*, ale pak to zmenil na 4*, protoze tam je ta agitka prece jen citit.
Perníkový táta - Prázdné ruce (2008) (epizoda)
Skvela epizoda s genialnim zaverem.