Recenze (89)
Vůle (2023)
Film na hranici psychických možností. Velmi realistické ztvárnění dvouch mladých policistů, kteří zrovna nastoupili do služby.
Lovci z konce světa (2024)
Post-apokalyptický korejský nářez, kde se brutalitou nešetří. Příběh je laciný, člověk podstatě hned předpoví i jaký bude průběh a konec.. ale použít slovo nuda při sledování ani v jednom momentu nelze.
Žhářka (2022)
Velké zklamání... nulové napětí, nevýrazné herecké výkony, hromada nudných scén a nesympatické vedení příběhu.... Dvě hvězdičky dávám pouze za dobrou kameru, světla a soundtrack.
Adikts (2024) (seriál)
Výborný seriál... ta surovost, realita, fet, vnímání světa. Hodně odlišné od průměrné české tvorby, kde Langmajer střídá nebo podvádí ženský, i když zde hrál taky, naštěstí jen na chvíli. Jsem rád, že v našem rybníčku jsou a rostou nový kvalitní tvůrci a herci.
Finestkind (2023)
Asi jeden z nejlepších filmů co jsem za poslední dobu viděl.. Spojit teenage lásku, lásku k rybaření, drogy, mafii, extrémní životní emoce a tak dobrý příběh... to by mě ani ve snu nenapadlo. Film, jak kdyby tvůrci vyloženě cílili přímo na mě.. 90%
Wonka (2023)
Film roku jak zde někdo píše? To asi jako fakt neee.. Celé se to hrozně táhne, začátek super, potom se to zvrhne v jednu velkou nudu a druhá polovina filmu už začíná být zase dobrá, některé postavy jsou velmi nedodělané. Za mě taková průměrná pohádka pro děti. 60%
Šprti na tahu (2016)
Líbil se mi moderní pohled na šprty... Nikdo je neseparoval, oni se separovali sami. Skvělá teenage komedie, lehce nadprůměrná.
Pařba všech pařeb: Poslední kocovina (2014)
Dlouho jsem neviděl pořádnou ujetou parodii. Toto se celkem povedlo, nechutné, brutální, perverzní.. co víc si přát :D
Era ora (2022)
Skvělý film... až děsivý, jak ten čas letí a uvědomit si smysl života a priority....
Rodinná rošáda (2023)
Klasická vánoční prohazovačka duší je tu! Celý příběh hezky sedí, vtipné scény rozhodně nechybí a vizuál filmu je víc než dobrý :)