Oblíbené filmy (10)
Na dotek (2004)
Před soumrakem (2004)
jednoduché a pritom krásne,jemné a milé...jasný dôkaz toho,že dobrý film nepotrebuje nič viac ako perfektný scenár a dvoch výborných hercov
Pelíšky (1999)
Ztraceno v překladu (2003)
Dokonalý trik (2006)
3-iron (2004)
Requiem za sen (2000)
Pýcha a předsudek (2005)
po druhom raze musím dať päť hviezdičiek...vizuálne a hudobne dokonalé,wright používa krásne obrazy,ktoré ani napriek farebnosti nie sú gýčové a hudbu daria marianelliho snáď ani netreba popisovať,jednoducho nádherné...jediná vec,ktorá by sa dala vytknúť je,že nemáte pocit,že ak im to nevyjde,tak sa zrúti svet,ale aj tak by som pride and prejudice dala minimálne 90%... wright to proste vie =) edit: ten film je snáď s každým zhliadnutím lepší
Amélie z Montmartru (2001)
jednoznačne jeden z najmilších, najpríjemnejších a najdivnejších filmov aké sa dajú vidieť,ktorý zakaždým poteší
Alenka v říši divů (1951)
suverénne najlepšia (ne)rozprávka...lewis carroll to geniálne napísal a u walta disneyho to geniálne nakreslili