Recenze (805)
Stranger Things - Kapitola devátá: Hon na Vecnu (2022) (epizoda)
Samoúčelné a nudné. Ale po první půlce série už jsem žádný zázrak nečekal.
Quatermassův experiment (1955)
V rámci doby a žánru nadprůměr, ovšem manipulativní Quatermass mě jako postava dost iritoval. Takže za tři.
Once Upon a Time in Ukraine (2020)
Než byl Taras Ševčenko básníkem, bojoval proti nespravedlnosti jako první ukrajinský samuraj. Akční komedie, kde premisa bohužel slibuje víc, než film nakonec umí nabídnout. Viděno na Ukrajině.
Ted Lasso - Série 1 (2020) (série)
Nezapomenutelná pecka to není, ale pobaví.
Godzilla vs. Kong (2021)
Bitky jsou boží. Ale všechny scény s herci jsou úplně zbytečné.
Huculka Kseňja (2019)
Ukrajinský muzikál odehrávající se mezi Huculy v předválečných Karpatech. Natočeno poněkud postmoderně na motivy oblíbené operety za účasti mnoha relativně slavných ukrajinských hudebnic a hudebníků.
Mizerové II (2003)
Shlédnuto znovu. Viděno opakovaně na DVD, nyní na streamu. Snižuju hodnocení, je to sice pořád nabité efekty, ale vkus už mám jinde.
Cobra Kai - Série 3 (2021) (série)
Super nápad s Japonskem a samozřejmě luxusní milfka Elisabeth Shue. Ale celé se mi to zdálo tak nějak umělé. Závěrečná bitka úplně zbytečná.
Špalíček otrlých pohádek (1993)
Stream s chatem top. Díky všem!
Spitfire (2018)
Upřímně, o letadle se tam moc nedovíte, ale jinak velmi příjemný dokument. Nicméně já vždy fandil Hurricanu.