Recenze (805)
Ripley - Narcissus (2024) (epizoda)
Malkovich mě dostal.
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Absolutně megalomanský nářez, pro který není žádné plátno dost velké. Nemohl jsem se přestat smát, podobný filmový zážitek jsem měl snad jen u čtvrté části Žraločího tornáda.
Tokyo Vice (2022) (seriál)
Skvostný pohled na temnou stranu moderní japonské společnosti. Oceňuji uzavřený příběh, díky kterému se to snad nerozplizne do nekončícího seriálu se sestupnou kvalitou, i když nějaké zmínky o třetí sérii se objevují.
Tokyo Vice - Endgame (2024) (epizoda)
Asi jsem po předchozím díle čekal větší řežbu, ale i toto bylo naprosto skvělé.
Tokyo Vice - Don't Ever F**king Miss (2024) (epizoda)
Katagir FTWi! A trochu mě zaskočilo, jak moc se dva roky přestávky mezi sériemi podepsaly na vzhledu některých představitelů a představitelek.
Lucemburk, Lucemburk (2022)
Předválečná Ukrajina v kostce. Dokonalé zachycení prostředí a lidských typů provinčního ukrajinského města, výborně obsazené a mluvící živým jazykem (suržyk!), komické a bavící na mnoha úrovních.
Robot-monstrum (1953)
To se nedá popsat, to je nutno vidět. Bublinky, televize, gorilí obleček, dinosauři a celý ten překombinovaný děj za to stojí. Teda, pokud jste specifický typ diváka jako já.
Nás to tady furt baví (2016) (koncert)
Sedim v publiku a jsem tam dost videt
Casino Royale (2006)
Viděno znovu v rámci HBOgo Bondovského maratonu a musím zpětně docenit, jak je to povedené. A hraní si s bondovským očekáváními je luxusní.
Příhody malého jednorožce (1981)
Filmový klub děti, říjen 1987. Jsem starý.