Poslední recenze (6)
Grave Encounters (2011)
... až taká tragédia to nebola. Na horúce letné večery to príjemne zchladilo krv v žilách. Nič nové, stokrát obohrané divadlo o duchoch, ale chvíľami som sa bavil. Chýbala tomu nálepka "true events", herecky nezvládnuté pasáže, ale na Kanadu to ušlo. Pamätná veta mi však utkvela v hlave. "I said cook my dinner, bitch ! "
Pod zemí (2014)
... už dávno som mal v pláne pozrieť si katakomby a spojiť to s návštevou Paríža. Kto by povedal, že také malé peklo nájdete pod jeho ulicami. Celkom fajn "first person action ", celkové prevedenie Inferna oživilo a vzkriesilo moje očakávania od nudných podobných filmov. Príbeh nezaujal, ako skôr atmosféra v ktorej by nevydržal ani Frankenstein. Úzke chodby, divné zvuky, sektári a zvuk trúbky ohlašujúci návrat oživlých mŕtvol vo mne zostanú rezonovať na dlhú dobu...
Den cvoka (2002)
... Neskutočná chuťovka od severanov... je viac než isté, že si každý z nás nájde v nej , ten ktorý konkrétny rituál. Rutina stredného veku, dotvorená úzkostlivou prosbou vyhoreného básnika. Už dlho som neprskal od smiechu a už vonkoncom som nezdieľal niečí osud tak náhlivo. Bomba !