Poslední recenze (15)
Tím tvrdší je pád (2021)
No..stále to vstřebávám a nevím co si o tom myslet. Western mám velice rád, ale...tohle mi přijde trošku jako prznění. Holt...žijeme v jiné době a tohle bude asi čím dál tím více běžné :( Vizuál, hudba, efekty ale za mě good, takže 3 z 5! :)
Mentalista (2008) (seriál)
Za mě mohu tento seriál jen doporučit!! Skvělé a více takovýchto seriálů... škoda že měl jen 7. sérií :(
Temný rytíř povstal (2012)
Tento film je opravdu skvělý od začátku do konce. Skvělé scény a výborné herecké výkony a to vše doprovázeno skvělou hudbou :) Musím říct, tento film mě opravdu dostal a i když sem muž tak to přiznám, po hodně dlouhé době sem brečel u filmu .)