Recenze (194)
Nesnesitelně lehký život (2010)
Pro mě zatím nejlepší dokument, co jsem kdy viděla. Je to skoro 10 let a od té doby ho bohužel nemůžu nikde sehnat. Pokud se to někomu podaří, nechť mi dá prosím vědět a určitě se na něj podívá, stojí to za to.
Matrix (1999)
Konečně film podle skutečné události.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Nemůžu hodnotit jinak. Excelentní, jeden z nejlepších hororů ever.
Sedmilhářky - Špatná matka (2019) (epizoda)
Zatím nejzajímavější a nejemotivnější díl z celé série. Nicol Kidman exceluje.
Pán času - Ani mrk (2007) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů Doctora Who. Hrůzu nahánějící andělé, při jejichž sledování mi vysychaly bulvy. Došlo zde také k vysvětlení, že čas je v podstatě šmrdlimrdlimišmaš😁
Červený trpaslík - Queeg (1988) (epizoda)
Moje nejoblíbenější epizoda tohoto geniálního seriálu, který mě nikdy neomrzí. Absurdní situace a originální humor, který bohužel každý nepochopí.
Smažená zelená rajčata (1991)
Krásný dojemný film o lidskosti, přátelství a starostech jedné obyčejné ženy. Milý film, ve kterém je to jako v životě - veselé, smutné, hořké, sladké, dojemné. Kathy Bates exceluje.
Pamela: Příběh lásky (2023)
Docela překvapivý dokument, ve kterém vnímám určitou analogii s Bardotkou. Trochu naivní, hodně krásná a dost zneužívaná muži s velkou láskou ke zvířatům, to je Pamela. Sexsymbol, který ovlivnil svojí dobu. Překvapivě otevřená zpověď citlivé a trochu nevyrovnané ženy.
1960 (2010)
Je to zajímavý a hezky natočený dokument. Vede k zamyšlení i o dnešní době, je to o životě, nadějích, zklamání a tak nějak o všem.
Cesta za smířením (2021)
Humorem (a bohužel i násilím) nabitá naprostá šílenost, která vás nenechá v klidu stran humoru, ironie i napětí.