Oblíbené filmy (10)
Blade Runner (1982)
Ultimate science-fiction experience..... Samozrejme treba vzhliadnut Final Cut verziu.. Na druhej strane mne sa zapacil uz po prvom pozreti (klasicka verzia). Nadherna hudba, zobrazenie dystopickeho sveta a dokonca i Sean Young. Rutger Hauer si na konci filmu strihne zivotnu scenu. Melancholia podmienenia i Scottovou depresiou vyprodukovala tento skvost. Film rozhodne nie je pre kazdeho, ale ocenia ho pravi fanusikovia filmoveho sveta a scifi zanru.
Wall Street (1987)
Stone a Sheen vo svojich najlepších rokoch, oscara by si podľa mňa zaslúžil aj scenár. Douglas ako žralok Wall Streetu je jednoducho neodolateľný a cena akadémie určite zaslúžená. Keďže som študent ekonómie a Wall Street je niečo ako mekka finančného sveta, môžem film pozerať prakticky donekonečna. Kvalitný výkon podáva aj Martin Sheen, coby Bud-ov otec a John McGinley, ktorý možno mohol dostať viac priestoru. Daryl Hannah teda prototypom kočky nie je , ale za takýto detail si aj tak Wall Street zaslúži odo mňa 5 hviezd.
Vetřelci (1986)
Tanec s vlky (1990)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Suverénne najlepší akčný film aký som kedy videl. Arnold v najlepších rokoch. Furlongova&Patrickova životná rola. Film prekonáva temnú 80´s jednotku a nastavuje trend pre 90´s blockbustery (Jurassic Park, Stargate...). Scény ako naháňačka kamión vs. motorka, Arnie vs. policajti v Cyberdine alebo už len začiatok v motorkárskom bare. Podľa mňa Cameron tento film neprekonal (Titanicom a už zďaleka nie Avatarom) a ani asi neprekoná.