Recenze (637)
Dobrodružství Malého Indiána (1997)
Předlohu neznám a určitě je lepší, ale tento film myslím nikoho neurazí a někoho zaujme. Graham Greene jako vždy skvělý.
Kouzelná země skřítků (1999) (TV film)
Mám rád skřítky a víly a mám rád Irsko. Víc asi netřeba dodávat.
Pán velryb (2002)
Tento film je především o mizení starých tradic a nástupu něčeho nového. Místo starých rodových vazeb nastupuje síla lidské duše, která dokáže překonat určený osud. Něco končí, něco začíná. Tento film je toho připomínkou a zároveň připomínkou, že i v dnešní době vznikají filmy, které mají duši.
Cirque du Soleil: Quidam (1999) (divadelní záznam)
Na Varekai ani Dralion to nemá, ale pořád je to Cirque du Soleil.. ;-)
Cirque du Soleil: Dralion (2001) (divadelní záznam)
Spolu s Varekai jeden z absolutních vrcholů Cirque du Soleil.
Maison ikkoku (1986) (seriál)
Možná by těch dílů nemuselo být zas až tak moc, byl bych radši, kdyby to odsýpalo jako manga. Přesto i v dnešní době rozhodně koukatelný seriál. Tyhle postavičky si nemůžete nezamilovat.
Mé srdce pohřběte u Wounded Knee (2007) (TV film)
Jedná se v prvé řadě o historický film, nedočkáme se tedy zobrazení indiánských tradic, kultury a spirituality, jako v jiných novodobých indiánských filmech. Zde vidíme snahu o pokud možno maximálně objektivní pohled na události předcházející nechvalně proslulému masakru u Wounded Knee. Určitě stojí za zkouknutí a je škoda, že takovéto filmy nevidíme v kinech.