Recenze (436)
Motel smrti 2 (2008)
Musím řící, že jsem z tohoto filmu měl docela strach, jak dopadne. Přece jen jako sequel se musel držet předlohy, která díky jednoduchému schématu moc způsobů na inovaci nepřinášela. Ovšem scénaristé si s tímto poradili vcelku dobře. Příjemná béčková atmosféra, absence nelogických situací jsou přednostmi tohoto filmu. Konec je vcelku nečekaný. Ovšem jinak nic nového nenabízí, je to stejné jako jednička avšak o něco horší. Každopadně ale je to jeden z lepších hororů...
Jak na věc (2002)
Chcete film proti depresím a samotě? Podívejte se na Granta... Většinou to pomůže. V tomto případě určitě.
Wallace & Gromit: Prokletí králíkodlaka (2005)
"Políbíte mi můj... artyčok?" Perfektní komedie plná hlášek, odkazů na jiné filmy... ale hlavně jsou tam Wallace a Gromit.! Dvojka, která vás zničí. :-)
Želary (2003)
Silný příběh, silná žena... a drsný kraj. Velmi povedéne, dobře natočené i zahrané. Možná až trošku dlouhé, vystřihnutí pár scén by asi filmu pomohlo.
Maturitní ples (2008)
A to mělo být co? Přehlídka sympatických amerických dětiček? :-) Zase ty filmové kliše - všichni jsou až moc sympatičtí, vedou nehorazné kecy o budoucnosti a do toho všeho po hotelu pobíhá zabiják, který vraždí každého. Příběh vycucaný z prstu a hlavně šablonovitě provedené. Nezlobte se na mě, ale když už někdo poněkolikáte šel sám do toho pokoje, tak sem myslel, že mě trefí :-D Jinak předvídatelný konec... Podprůmer jak řemen...
Freddy versus Jason (2003)
Na mě až moc ulítlé. A taky ruku na srdce ty herecké výkony mě vyděsily víc než film samotný. Pro mě nezajímavý počin, možná i z toho důvodu, že mi Freddy ani Jason nikdy moc neučarovali. Ale dobrý pokus, jak oživit legendy.
Patologie (2008)
Silný průměr. Sice zajímavý námět i provedení... ale herecké výkony jsou na bodu mrazu, což vše velmi sráží. Nečekáný závěr vše posouvá o něco výš, ale ne dostatečne.
Ve službách Jejího Veličenstva (1969)
Nevím, proč je tenle díl pro mnoho lidí trnem v oko... Je pravdou, že Lazenby nedosahuje kvalit Conneryho, ale až tak vyloženě špatný není, alespoň pro mě byl vcelku snesitelný. Když k tomu pak přidám jeden z nejlepších bondovských příběhů, tak pro mě jedna z lepších bondovek. Je asi pravda, že pokud by Bonda hrál Connery, tak by to asi byla možná i nejlepší bondovka, přece jen jeho charisma přídává nejméně 10% každému filmu. :-)
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Přemýšlím, jestli nedat 4*, protože jsem se velice dobře bavil. Má to nápad, je to vtipné a určitě se u toho nebudete nudit, co víc byste chtěli od komedie? Je pravda, že ten humor asi nebude sedět úplně každému, přece jen je chvílemi až příliš sexistický a perverzní. To nic němení fakt, že toto je jedna z lepších amerických komedií za poslední dobu. Možná škoda, že závěr už je poněkud slabší - asi došly nápady...
Povolení zabíjet (1989)
Nechápu, proč tato Bondovka byla přijata tak záporně... Je to sice odklon od těch typických bondovek, ale určitě se zde nudit nebudete. Mě tu sice pořád něco chybělo (možná i díky tomu, že Dalton je mi vcelku nesympatický). Bond se zde chová jako člověk, kterému zabili někoho blizkého... něco podobného jako například v nejnovější bondovce. Když bych tyto dvě měl srovnat, tak s přehledem vyhraje Dalton.