Recenze (54)
Černý led (2007)
Pro mě jeden z nejzásadnějších filmů, které jsem v poslední době viděl. Hodnocení finského filmu jde ze mě sice až po pátém panáku finské :-), ale jsem přesvědčený, že jsem neviděl lepší film na téma nevěra... Mimochodem, výborná, až mrazivá hudba, dokreslující celý snímek.
V dobré společnosti (2004)
Obchod, s trochou nadsázky, přesně takový, jak dnes funguje. Neobvyklý, o to zajímavější konec. Výborné obsazení i herecké výkony. Sečteno, podtrženo, pohodový film na večer, na který se rád zase někdy podívam.
Poslední smích (1995)
Mohla to být jedna z nejlepších černých komedií, příp. výborné drama...ale potenciál nebyl zdaleka využit. Zajímavá myšlenka, zajímavý začátek a konec a to je vše... Celá situace je značně nereálná. Zabíjení některých lidí nelogické... Pro mě osobně jedna velká škoda, ale třeba někdo přijde s podobným námětem a dokáže mu dát "hezčí a teplejší kabát".
Síla pomsty (1986)
Hledal jsem to tady od začátku, co jsem na CSFD, dnes mě něco osvítilo a vzpomněl jsem si, že tam hrál Dudikoff, pak už to bylo mnohem jednodušší. Oblíbený film z raného mládí, který jsme měli na VHSce pod názvem "Noční lovci" :-)) Normálně by to bylo za 3*, ale vzhledem k tomu, že to byl snad první dobrý akční film, s kterým jsem měl tu čest a z nostalgie o 1* více :-)
Mstitel (2006) (TV film)
Bohužel velké zklamání. Naopak vřele doporučuji Forsythovu knihu se stejným titulem.
Holka jako já - příběh Gwen Araujo (2006) (TV film)
Příbeh velmi silný, ale filmové ztvárnění se mě moc nedotklo. Tenhle film by si zasloužil daleko větší dávku emocí, než se mu povedlo nabídnout.
Funny Games USA (2007)
Nápad to není špatný a dobrá realizace by stála klidně i za 5*, ale...promluvání Paula do kamery, scénka s ovladačem, místy naprosto nelogické chování manželského páru, nevyužitý potencionál dvojice "záporáků" - to vše sráží mé hodnocení o 50%dolů. Se zavřenýma očima za 3*, víc ani omylem. Třeba si dá Haneke napotřetí záležet více :-))) Jinak Michael Pitt hraje toho svého hajzlíka skvěle, klobouk dolů. A samotný závěr taky skvělý.
Zabiják bez tváře (2006)
Nic horšího jsem neviděl.
UŽ (1995)
Pokud shlédnete UŽ, bude pro vás problém prokousat se místy nudným dějem, až ke konci. Nicméně pár scének je opravdu velmi povedených. Při hláškách jako "Východní Karlín, Západní Karlín, to je palba Láďo" , "...policejní brutalita..." apod. jsem brečel smíchy.
Demolice (1996)
Filmu možná nechybí napětí, ale reálnost některých situací je naprosto absurdní. Takový akční film pro děti.