Recenze (1 666)
Vedlejší produkt - Epizoda 3 (2024) (epizoda)
Slušná detektivka, byť vyvrcholení bylo takové nemastné neslané. 60%
Uprostřed ničeho (2023)
Úvod - pokus o útěk z jakési nejmenované totalitní země je parádní výkop. Pas se ale mé pochybnosti o tom, jak se dá strávit více než hodina s jednou postavou v kontejneru se bohužel naplnily. Přijdou opakující se sekvence, ne málo naprosto blbých momentů a ten patos, ten patos. 60%
Roztříštění (2019)
Čím víc twistů nerovná se tím lepší a napínavější film. Zvlášť když o většině těch zvratů víte dříve než se stanou. 50%
22. července (2018)
Greengrass tenhle typ filmů umí, to víme velmi dobře. Tady se převážně soustředí na události po šíleném Breivikově činu. Vlastní útok je jen uvedením do psychologické pitvy, jak se s událostí snaží vyrovnat postižení, lidé zapojení do procesu a vlastně celá společnost. 70%
Stíny v mlze - Zákony ulice (2024) (epizoda)
Asi zatím nejzajímavější a nejlépe vystavěný případ. Boční linie tentokrát trochu upozaděné, a bylo to k dobru věci. 60%
Blade Runner 2049 (2017)
První řekněme polovina je skvělá - dynamická, vizuálné podmanivá, a lákající na vyvrcholení. To ale bohužel nepřijde takové, jaké bych čekal. Je očekávatelný, a nijak dechberoucí. 70%
Iveta - Episode 10 (2023) (epizoda)
Žádný zázrak se v posledním díle nekonal, celkově 2. série o dost slabší než ta předchozí. 40%
Iveta - Na tom záleží (2023) (epizoda)
Iveta neví kudy kam, neví co chce, a proto a nikdo ji nechápe. Začíná to být trochu kolovrátek. 50%
Vedlejší produkt - Epizoda 2 (2024) (epizoda)
Linie vyšetřování staré vraždy má drive, atmosféru i šmrnc. Naopak sériový vrah dost v pozadí, ale třeba to poslední díl vykopne nahoru. V každém případě velmi slušné. 70%
Ulička přízraků (2021)
Vizuálně vymazlené, jak jsme u Guillerma zvyklí, ale zdálo se mi, že příběhu chybělo více emocí, více živočišnosti a že byl dost chladně vykalkulovaný, podobně jako zájmy a postupy Cate Blanchett ve vlastním příběhu. 60%