Recenze (1 645)
MOST! (2019) (seriál)
Most je prostě vtipný. Ano, občas pomocí humoru vulgárního, možná buranského, ale taky díky humoru jemnému a chytrému. Na druhou stranu odhaluje i pomocí stereotypů mnoho temných stránek, takže to místy opravdu není k smíchu. Tohle je vyvážený, mnohovrstevnatý seriál, u nás jednoznačně špička. 85%
V zajetí démonů (2013)
Po dlouhé době jsem viděl horror, který měl takový efekt, jaký má mít - totiž vyvolat napětí, nejistotu a místy až děs. 80%
Oslněni sluncem (2015)
Dost povrchní, a hlavně mě to do příběhu moc nevtáhlo. Měl jsem z toho pocit, jako z "béčkového" Woody Allena, a to je dost málo. 40%
Musíme se sejít (2016)
Až neuvěřitelně amatérský počin - to nemá se skutečným filmem nic společného. Dialogy na úrovni besídky mateřské školy, "herecké výkony" nehodnotitelné, něco jako příběh naprosto absurdní. 5%
3. poločas (2016) (studentský film)
Na studentský snímek moc fajn, jsem na další práci Jiřího Volka zvědavý.
Hra peněz (2016)
Vcelku zajímavý, přesto ale dost šablonovitý film.65%
American Crime Story - Lid versus O. J. Simpson (2016) (série)
Silné soudní drama, kde se bojuje všemi dostupnými prostředky, které jsou k dispozici - ať už s vlastním činem souvisí, nebo ne. Ale jak řekl Johnnie - This is war, my brother...80%
Bohemian Rhapsody (2018)
Nelze jinak. Možná vůči realitě trochu učesaný a uhlazený, nicméně tak fantasticky natočený film, plný emocí, plný energie jsem dlouho neviděl. Vlastně jediné mínus toho celého je, že si s plnou vahou uvědomíte, že Queeny už nikdy naživo neuvidíte, a že vás neskutečně štve. 95%
Boj (2015)
Rodina, válka, rozhodnutí, zodpovědnost, spravedlnost, svědomí. Válečný, přesto komorní příběh natočený "typickým" severským strohým stylem. 80%
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Komorní psychologická hra kočky s myší, která vyvrcholí jakože bombastickým stylem, který mi ale k tomu moc neseděl. Možná kdyby se to udrželo na té malé ploše, na které to bylo rozehráno, dal bych i 4*. 65%