Recenze (46)
Očitý svědek (1981)
Hvězdné herecké obsazení v průměrném filmu.
Nejvyšší pocta (1991) (TV film)
O bitvě u Gettysburgu a i o tom, co bylo dál. Americký prezident si připravuje projev na otevření hřbitova na místě bitvy a jeho pochyby jestli je nebo není dobrý řečník. Prostě průměrný americký film, samozřejmě dojemný.
Želary (2003)
Pěkný filmový příběh, ale posledních pět minut tam být nemuselo. Film nakonec vyznívá úplně jinak než knižní předloha.
Kaktus (1986)
Film bez děje, bez dramatických zvratů a bez pointy a přesto se na něj dá dívat.
Stydlivý polda (2000)
Romantická komedie? Jestli je směšné, že si občas někdo upškoune - no nevím. A kde je ta romantika?
Hodiny (2002)
Film, v němž se prolíná několik časových rovin, tak že akce z jedné plynule navazuje v další. Zpočátku mi to dělalo problémy než jsem se zorientovala. V dnešní záplavě akčních filmů a rádoby komedií osvěžující dílo z úplně jiného žánru, který se v našich kinech tak často nevyskytuje.
Přístav naděje (1998)
Stále čekáte, kdy se děj rozproudí a ono stále nic!
Pretty Woman (1990)
Klasika nebo kýč? Asi ode všeho trochu a dobře se odreagujete. Když se ale v kině film minimálně šestkrát přetrhne, tak to fakt žádný kvalitní zážitek není.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Po dlouhé době jsem se podívala na tento film. Opět mě dostal. Připadalo mi poněkud děsivé, jakou můžou mít "doktoři a sestry" nad námi moc, pokud si umanou. Vím, že teď už tomu tak není, ale co když náhodou...? Raději nevyčnívat z řady, pěkně poslouchat, jinak ti dáme za uši. Doufejme, že to už se taky změnilo, snad.
Maringotka (1996)
Další zajímavá komedie z anglosaských zemí o tom, jak vyřešit své problémy s nezaměstnaností a tom, jak je důležité přátelství.