Brejlil

Brejlil

David Hrbek

okres Praha


11 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 10 18 27 35
    • 16.8.2017  08:10

    Já jsem se bavil. Sice mi špionážní linka zas tak dobrá nepřišla, respektive je dost průhledná a ani závěrečný "twist" nepůsobí tak překvapivě, ale zbytek je solidní pokoukání s jednou (no ano, schody) famózní scénou. Atmosféra Berlína je vykreslená pěkně, ten pocit konce jedné éry, kdy byl Západní Berlín semeniště agentů, je taky solidně podaný. Souboje fajn, kamera s několika pěknými nápady a herci na svých místech. A všechno si to ošéfovává sama producentka. Její Lorraine je chladná, výkonná a solidně brutální.

    • 5.8.2017  21:42
    Toni Erdmann (2016)
    *****

    Je těžké film nějak rozumně hodnotit. Je i přes komické a několik až brutálně vipných scén vlastně nesmírně smutný. I přes snahu obou aktérů o nějaké "smíření", respektive nalezení cesty zpátky k sobě, se nakonec nic jako happy end nekoná. Jen nejistý příslib. Film stojí a padá na hercích a Simonischek i Hülllerová jsou naprosto přesní.

    • 30.7.2017  21:52

    My, odchovaní filmy Catherine Breillatové a Vetřelcem, kříženým s Věcí, se novým Ozonovým filmem obamalutit nenecháme. I De Palma s Cronenbergem mohou klidně spát. Úvodní dva záběry by sice rády šokovaly, ale nová vlna surrealismu z toho taky nebude. Ozon si byl zřejmě slabin scénáře vědom a tak celou první polovinu stoupajícího psychického napětí zdobí kamerové exhibice. Pak se sice i dostane na trochu toho thrilleru s nepříliš čekaným vyvrcholením, ale závěr už je čiré WTF, kdy nevíme, kdo je kdo a co je co. A co z toho, co jsme viděli, se "stalo" a co z toho byly hrdinčiny halucinace. Herecké výkony celkem dobré, kamerové exhibice lahodily oku a příznivci plnočelné nahoty a penetrací si taky přijdou na své. A schválně počítejte, kolikrát uvidíte škodovku.

    • 26.7.2017  20:12
    Dunkerk (2017)
    *****

    Fucking unbelievable! IMAX, 70mm IMAX je naprostá nutnost a děkuju tomu, kdo rozhodl, že v Praze zůstane promítačka a nehodí se do šrotu. Nolan jede absolutně na doraz a většina záběrů je čiré WTF, že dneska ještě někdo může natočit film, kterému nevládnou maníci u monitorů. Chci tam desítky lodí, mám je tam. Chci tam Spitfiry, jsou tam. Chci nacpat kameru do kokpitu, přihodit Toma Hardyho a celé to poslat do vzduchu, taky to dostanu. Chci torpédoborec a hle, je tu. Výsledkem je neskutečně realistický dojem. Na pláži je to jen zmatek a boj o holé přežití, na jachtě jde o pocit povinnosti a to samé platí o vzduchu. Nakonec se tři "povídky" střetnou. Tam je snad možné uvažovat, je-li zvolená výstavba vlastně funkční, to ale ať si řeší filmový teoretik. Můžu sice Nolanovi ještě vytknout, že je spíše technicky orientovaný režisér, který má "problémy" s emocemi, ale kašlu na to. Každému, kdo ještě tápe: zvedněte se a jděte na to. IMAX je povinnost, jakákoli jiná projekce je nepochybně degradace.

    • 29.6.2017  20:58
    Wonder Woman (2017)
    ****

    Svět DC je pro mně ještě větší neznámá než Marvel. Snad jen Nolanovu trilogii mám "nakoukanou". Takže jsem se nemusel bát a ani jsem si nemusel říkat, jestli tam něco chybí, přebývá, případně co proboha bude dál. Takhle mi to stačilo a WW funguje. Kupodivu mi nejlepší nakonec připadá pasáž v Londýně, plná mile směšných nedopatření a pomalého zbližování. Za to určitě může Gal, protože její Diana je zvláštní kombinace neutuchající, roztomilé naivity a tvrdé zásadovosti. Úvod na ostrově Amazonek je pastva pro oči, Londýn je vtipný, no a Belgie má své silné (přechod fronty), ale i slabší (digitální "bordel" na konci) okamžiky. Chris zdatně sekunduje a ani ostatní nejsou do počty. Jen nemá cenu se ptát, kam zmizel onen křižník, který ostřeloval pláž na ostrově Amazonek a jehož posádka byla přímým svědkem brutálního masakru německých námořníků.

    • 28.6.2017  22:13

    Nevím, jestli na tento film mám být zlý nebo ne. Film je špatný, skoro bych řekl, až katastrofický. Selhává skoro všechno. Hned určení je obtížné. Co to mělo být? Satira? Drama žárlivosti? Zločin a trest? Melodramatický příběh ruské lásky? Obraz širé ruské duše? Netuším. Motivace většiny jednání je nahodile určena režisérem, který nedokáže ani pospojovat záběry v rámci jedné scény, natožpak je nějak navazovat. V jednom záběru si mužik obezřetně otevírá závoru u dveří. Vzápětí se dveře rozletí a mužik rázně vkročí do jizby. Podobných příkladů bezpočet. Kamera neustále krouží po dekoracích, aniž by brala ohledy na hereckou akci. Jedna scéna začne stejnou replikou pro jistotu dvakrát. Střih scény shledání milenců je přímý útok na bránici. Kameraman snímá detaily obličejů přes různé předměty, které v odpovídajících polocelcích nejsou nikde v dohledu. Občas má ovšem tato "koncepce" nečekané výsledky, scéna, ve které záletná Evženie instruuje svého milence, jak má odpovídat a současně klame manžela, působí svým střihem vlastně velmi moderně. Jenže to je spíše výjimka. Vladimirov sice hrát uměl, tady ho ale "shodila" nutnost dabingu. Pištěkův hlas se k patriarchální ruské tváři vůbec nehodil. Herecké výkony se jinak plynule rozprostřely od jedné krajnosti k druhé. Dobré: Augustová, Vladimirov; ucházející: Sadílek (byl-li to on); nevyvážené: Vítová; nemám co hrát: Velecký až po naprosto otřesné: všichni ostatní, včetně Pištěka. K tomu je tu ještě etudka úplného mimoně Mrázka. Naprostou raritou, která ale má své kvality, je pak každý okamžik, kdy se zčistajasna objeví ruský soubor Zlatý kohout. Škoda, že Vladimirov nedotáhl svůj hvězdný okamžik se sekyrou k lepšímu konci, jistě by zastínil nejen našeho Brůnu, ale i Jacka Torrance.

    • 25.6.2017  20:54

    Tak já nevím. Jasně, od celé té dojné krávy jménem Transformers se těžko dal čekat nějaký posun, a upřímně doufám, že tenhle díl je poslední, protože už se nezaplatí. Ani ten Mark moc nezabral, ten jeho vlnitý účes mně bude ještě chvilku strašit. Ženy se Bayovi také nevyvedly, čtrnáctiletou holku si nedovolil fetišisticky snímat ani on a dospělá oxfordská superhyperučená profesorka byla kupodivu také trapně nevyužitá. Scénář to snad ani nemělo. Od úvodní kombinace Gladiátora s Pánem prstenů jsme se plynule přesunuli do součastnosti, ale co z toho? Jen se tam pomalinku posouváme prostorem i dějem, jsme seznamováni s další vstvou nekoherentní transformátorské mytologie a mezi tím tu a tam něco vybuchne, někdo někam běží anebo padá. Postavy se objeví a zase zmizí. Nelogičnosti se vyjevují nejen na úrovní zápletky, ale i v jednotlivých záběrech. Tady asi vede ono opuštěné město, kam se hrdinové narychlo přesunují z vrakoviště, kde ale fungují semafory a tyčí se art deco mrakodrap. Film je většinou tak nevtipný, že jako osvobození přicházely pasáže s rodinkou oxfordské profesorky nebo podivné "námluvy" mezi ní a Markem. Ale abych jen nehaněl. Kladem je extrémní profesionalita. Výprava je vymazlená do posledního detailu. Kamera si umí vyhrát se světlem a dostává k tomu mnoho prostoru. Vizuální efekty snad ani nemají konkurenci a jejich interakce s hranou akcí je bezchybná. No a vrcholem je kupodivu sir Anthony, který si dává sebevětší blbinu, kterou ve scénáři dostal a divák mu to žere.

    • 23.6.2017  21:56

    Těžké psychodrama. S vynikající Cigánkovou, ale nepříliš přesvědčivým Lamačem. Děsivých scén je ovšem hodně a jsou opravdu působivé. Tragický příběh Jana, který přežije pogrom, vidí svou matku na kříži a najde svého otce mrtvého mezi vojáky by si ovšem zasloužil lepší herce. A možná také lepší režii, vždyť náhod je zde až neskutečně. Scéna pogromu, samotné ukřižování, sundavání s kříže nebo bloudění šílené Ruth jsou v kontextu československé tvorby vynikající. I scény z Karlova mostu jsou působivé, přestože samotný rok 1848 je podán spíše zmateně.

    • 23.6.2017  21:25

    Ano, ano. Tohle mohla být cesta československého němého filmu. Ale nepovedlo se a cesta se ukázala slepou. Ale proč vlastně? Filmu nelze vytknout skoro nic. Vladimírov jako vnitřně rozervaný muž je působivý, Marwille je fatální vamp, dokonale střídající dívčí koketnost s ledově chladným odmítáním. Kamera je jedním slovem vynikající. Přesto se nakonec československý film touto cestou tvůrčím způsobem uchopené zahraniční inspirace nevydal.

    • 22.6.2017  21:55

    V mnoha směrech velkolepá adaptace Verneova dobrodružného románu. Mohutné davové scény, solidní výprava, rozmanitá prostředí a ta nejvelkolepější scéna tatarského tábora dokonce v barvě. Příběh je také docela svižný, byť občas dost spoléhá na náhodu. Naprostou hvězdou je Mozžuchin a jeho elektrizující pohled. Natalja Kovanko také nebyla k zahození, byť herecky na Mozžuchina rozhodně nemá. Režii lze vytknout snad jen jistou statičnost, která je ovšem vynalézavě potlačována střihem. Zvláště scéna s povozem, splašeným v bouři, v tomto směru překvapila. Také nečekaně surrealistické Strogovovy horečnaté halucinace zaujmou.

    • 4.6.2017  20:36

    Našlápnutá hudba. Solidní výprava. Humor, zvláště z počátku. Sympatický Artuš se solidní podporou rytířů Kulatého stolu. Vynikající Vortigern. A spousta tu lepších, tu horších, ale rozhodně nenudících Ritchieho vychytávek.

    • 1.6.2017  21:50

    Igor, ten se nezastaví. Na jedné ruce si zaznamenává odpaněné, na druhé odpravené. A teď si ho najali dva řemeslníci z Nibe, díry kdesi v Dánsku. Cíl? Jejich dvě ženy, co pořád jen brblají, ale nechat se pořádně (nebo alespoň někdy) ošukat, to ne. Ale Igor je taky opilecká mluvka a tak jejich ženušky kontrují bábinkou ze staré dobré Anglie. Zabijáci z maloměsta jsou příjemnou černočernou komedií. Zvláště Igor a jeho jízda taxikem je náporem na bránice, ale ani ostatní se nedají zahanbit a své vtipné okamžiky mají. Vše je samozřejmě podloženo solidním herectvím všech zúčastněných a pevnou Bornedalovou režií.

    • 31.5.2017  09:02
    Ja - Kuba (1964)
    ****

    Povinnost pro každého studenta kamery. A o nic jiného nejde. Zobrazení předrevoluční Kuby je takové... exotické. Asi jako se dnes ukazuje život ve favelách, tak se Kalatozov vydal do havanského slumu. Scéna v baru s pochybnými Američany je na hraně parodie. Scéna s americkými námořníky nakonec ani nijak nevyvrcholí. Voice-over Kuby by rád pateticky pozvedal, ale jen prázdně duní. Každá scéna je podřízena tomu, jak bude natočena, často na úkor logiky. Ale ta kamera. Nejen ony slavné dlouhé záběry, kdy se ze střechy hotelu dostaneme do bazénu, nebo z ulice dvě patra nad ní. I scény, ve kterých zdrcený zemědělec ničí svoje pole cukrové třtiny nebo závěrečný boj, vypadají skvěle. Ale naprostým vrcholem je sledování detailů. Moderní architektura, která hraje svou roli v nepovedeném atentátu, reklama na čínskou restauraci, děti, které si v zapadlé vísce za poslední minci koupí coca-colu, prodavač ovoce, který současně dealuje... Film selhává ve svém hlavním poselství, ale fascinuje svou formou.

    • 25.5.2017  17:57

    Po nudné čtyřce docela překvapení. I když dva roky postprodukce vzbuzovaly obavy. Úvodní vykrádání banky je zábavné, stejně tak je zábavná poprava. Pak už to jde trochu s kopce a finále je spíše povinné než velkolepé. Asi prokletí moderního Hollywoodu. Hlavní hrdina je celkem nijaký hezoun, tak trochu jako jeho otec. Hlavní záporák je sice fajn, ale nedostal tolik místa, kolik by mohl.Sparrow je Sparrow. Depp nepřinesl nijak nic nového, ale kdo by to čekal, že? A zbytek? Co můžete čekat od filmu, jehož každá vteřina stála milion korun? Jen to nejlepší. No a toho se vám, co se kamery, výpravy, dekorací, kostýmů a kvality vizuálních efektů týče, opravdu dostane.

    • 20.5.2017  21:01

    Uznávám, je to o kousek lepší než Prometheus. Ale jen o kousek. Protože dojde i na vetřelce, krev a trochu toho napětí. Jenže bohužel dojde i na nesmyslné filozofování a tuny pitomosti. Boj na jeřábu, který popírá fyziku snad více než Iron Man, přestřelka v trávě, kde se "hrdinové" vzájemně postřílejí, aniž by to někoho nějak dojímalo. Postavy, které nejsou nijak vykreslené, nijak charakterizované, vlastně je asi úplně jedno, kterou něco nebo někdo zabije teď, kterou za chvíli a která přežije. A tak jedinou postavou, vlastně postavami, které neupadnou úplně do prachu zapomnění, je Fassbinderův Walter / David. To je trochu málo. Nemám ani chuť dávat palec nahoru za naprosto dokonalé ztvárnění, kdy i v těch nejpitomějších scénách, často hraničících s parodií, bylo alespoň na co koukat.

    • 7.5.2017  20:13
    Masaryk (2016)
    ****

    Občas, když jsem viděl kvalitní historický film "západní" produkce, dumal jsem nad tím, jestli něco takového umíme také. Umíme, ne že ne. I látka by se našla. I herci. Roden je skvělý, Kaiser ještě lepší, stavba filmu také není úplně špatná. Výprava je excelentní. I ty vizuální efekty nepůsobí rušivě. A některé scény jsou špičkové, návštěva Henleina na velvyslanectví mezi nimi vedla. Tak kde je problém? Narychlo bych zmínil asi dva. Ten první, bez znalostí Mnichova a to přesných a detailních, skoro hodinu po hodině, se moc nechytáte. Na první dobrou jsem vůbec nepobral, co byla ta Benešova finta a pak vyznívá konflkt mezi ním a Masarykem celkem planě. A pak ty neustálé titulky, kde jako zrovna jsme. To se snad učí už v prváku na FAMU, že takhle ne.

    • 13.4.2017  22:28

    V mnoha směrech neuvěřitelná super blbost, u které scénárista rezignoval snad na vše, a režisér to celkem úspěšne zamaskoval. Takže jaká je to blbost a jak to nedává smysl, to vám dojde až na konci. Ovšem zábavnost je vysoká. A ne, netáhne to Diesel, který zde své neherectví dotáhl až na samu mez. Táhne to především Dwayne a Jason, kteří se ve svých postavách vysloveně vyžívají a jejich "kočkování" je asi nejvtipnější částí filmu. Hned po Dwayneově koučování týmu malých fotbalistek. Haka doslova trhá bránice. No a pak už se jede soutěž o co nejpřepálenější a nejabsurdnější akční scénu, kterou ovšem brzdí snaha o psychologický portrét hlavního hrdiny a jeho muka. I slza kanula Dieselovi po tváři, ach jak smutné... Naštěstí Theronová předvedla, jak je důležité, aby psychopata hrála schopná herečka, takže ani tato scéna nebyla tak úplně bez zábavnosti. Jako nenáročný výplach mozku vřele doporučuji.

    • 21.3.2017  20:05
    John Wick 2 (2017)
    *****

    Akční film jako umělecké dílo? Od prvního vizuálního gagu s Busterem Keatonem to platí. Vizuál je vymazlený do dokonalosti, zvláště bizarní prostředí hotelu Continental a zázemí Firmy jako byla účtárna a ústředna jsou pecky. Stejně tak bizarní byla židovská banka a samozřejmě samoúčelné prestřelky v antických ruinách či úmyslně matoucí výstavě. Akce ovšem také stojí za to, přehledná, s dokonalou choreografií a kontaktní souboje bolely už od pohledu. Jen některé dialogy a některé nepříliš jasné či nevyužité postavy (Fishburne např.) dojem mírně kazí. Anebo jsou příslibem pro třetí díl.

    • 28.12.2016  22:47
    Pasažéři (2016)
    ***

    Jméno scénáristy mě bohužel vyděsilo, až když jsem ho spatřil v titulcích. Takže jsem na konci pochopil, v kom byl hlavní problém. Protože v hercích, výtvarnících a trikových specialistech to tedy nebylo. Pratt i Lawrenceová hrají solidně. Fishburne už je trochu problém. Sheen jede ve skoro parodickém módu. No a García? Toho hravě přehlédnete. To byli herci. Co výtvarná stránka? Ta je excelentní. Loď je fantastická a některé scény jsou díky výtvarné stránce dechberoucí. To se bohužel nedá říci o příběhu. Začátek je dobrý, vtipný a až na pocit mírného napětí děj plyne lehce. I dilema, před kterým Jim stál, je celkem pochopitelné. A po jeho vyřešení stále jedeme na vlně lehké, nekonfiktní, příjemné romance. Objeví se zápletka, a když se skoro blíží její vyvrcholení, přehodil scénárista brutálně výhybku. Posledních asi dvacet minut je z úplně jiného filmu, o třídu slabšího. A to, co by pak mohlo být dále zajímavé a dojemné, je odbyté několika větami voice-overu na konci. Už po Prometheovi jsem Spaihtse proklínal a tímto filmem opět dokázal, že scénárista je ubohý. Škoda.

    • 17.12.2016  21:33

    Kupodivu to nakonec fungovalo. Začátek byl k nesnesení. S každou novou lokací nový titulek. Ale pak se konečně vyjasnilo, co se bude dít a dělo se. Ve filmu jsou všechny neduhy světa SW a přibyly i některé další, ale konec jim dal zapomenout. Pořád ještě to je fantasy, takže realistické válečné drama nečekejme, ale přeci jen jde o konec překvapivě temný. A ty neduhy? Postavy jsou spíše ploché. A tady jim nepomohla ani snaha o nějakou psychologii. Akce, které by v reálu trvaly několik hodin a pořádnou přípravu, jsou řešeny střihem. Různé důležité věci, namátkou hlavní spínače, jsou na místech zvlášt exponovaných a nebo naprosto nelogických. Vizuální stránka je ale fantastická, architekti a výprava se vyřádili. A chlapci od počítačů v ILM předvedli také kvalitní dílo.

    • 11.12.2016  19:35

    Pobavilo, některé věci byly velmi dobré, pár vtípků na hranici trapnosti. A pomalu míří do zapomnění. Snad jen vyfuckování malé holčičky je trochu pamětihodnější.

    • 3.12.2016  22:26

    Úvodní šokující titulková sekvence připraví na opravdové "hollywoodské" umění. A to se dostaví. Vycizelované, promyšlené, s kvalitní pointou a kupodivu i nutící k zamyšlení. Jednu postavu poznáváme jen skrze její dílo, druhou skrze její činy-nečiny. Jakékoliv životní rozhodnutí se jednou vrátí a pokud si už na začátku nevěříte, konec bude smutný, chladný a osamělý. Jen tak sklenka se vždycky někde najde.

    • 17.11.2016  11:50
    Egon Schiele (2016)
    ***

    Takové neslané nemastné. Nebo jinak: solidní film, který se drží klišé, v tomto žánru typických a zavedených snad někdy před 80 lety. Z této šablony se mu nepodaří vyváznout, přestože samotná Schieleho postava nabízí množství interpretací, ze kterých by se dalo vytěžit něco jako drama a napětí. Takhle sledujeme sled scén, tu lépe tu hůře vypointovaných. Schieleho rozpolcenou morálku se dozvíme z jedné jediné věty. Jeho vztah k ženám vlastně ani není jasný. Co jej hnalo v umělecké tvorbě? Zase nic. Co se s ním dělo ten poslední rok po výstavě a Wallině smrti? Hmmm, zase nic. Hlavně, že na konci se dozvíme za kolik milionů eur se jeho díla prodávají. Režisér ani neměl "koule", aby ukázal kontroverznost Schieleho tvorby. Abych ale jen nehaněl Walliina postava je dobrá a solidně zahraná. To samé platí i o Gerti. Výprava a kamera velmi dobré. Sám Saavedra se mi do Schieleho role moc nehodil, ale nehrál špatně. V záplavě hollywoodských prefabrikátů pak působí jeden prefabrikát rakousko-lucemburský jako vítané osvěžení.

    • 13.11.2016  20:12

    Válečný film podle osvědčeného mustru. Otec alkoholik, který ve správnou chvíli udělá správnou věc. Láska. "Ne, nebudu nosit zbraň." Těžko na cvičišti, těžko před soudem. První část docela ujde. V pěkných zlatavých odstínech Gibson předvádí sen o nevinné Americe. A pak přijde zlom: chladné barvy a v nich krev, vnitřnosti, exploze, plameny, křik umírajících, záblesky z hlavní. Válku a její hnus Gibson naservíroval naprosto bezohledně. Zvláště scéna, ve které jsou Američané opět sehnáni z útesu, je nervy drásající. A mezi tím náš "prosťáček" zachránil naprosto neuvěřitelným způsobem na 70 lidí. Jenže Gibson si také nemohl odpustit zpomalené záběry, protože "emoce", své oblíbené náboženské motivy, které sice souzní s hrdinou, ale přesto. Naprosto šílená mi přišla hudba. Jako pocta jednomu nečekaně odvážnému muži je film dobrý. A Mel ukázal, že režii má pořád ještě v paži. Snad mu tedy v Hollywoodu odpustí a dostane se k něčemu lepšímu.

    • 12.11.2016  11:56
    Příchozí (2016)
    ****

    Villeneuve má talent. Obrovský talent. To, jakým způsobem dávkuje informace a jak buduje napětí, je fascinující i fantastické. Dokonce i propojení dramatu celosvětového a osobního zvládl takřka na jedničku. Velmi mu pomáhají herecké výkony. Od Adamsové, Rennera i Whitakera se dočkáme přesných a soustředěných postav. Velmi pomáhá nehudební hudba a zvuky. Ne všechno se mu ale podařilo. Film je emotivnější na začátku než na konci, přestože dilemma, před kterým doktorka stojí, se vyjeví až na konci. Sapirova-Whorfova hypotéza je tu dotažena až za mez čehokoli myslitelného, jen aby se dala vyřešit zápletka. Ale nešť. Je to dobrý film.

    • 9.11.2016  09:25

    Vizuální nářez, naroubovaný na omšelou a nepříliš dobře podanou historku. Chudinka hlavní hrdina, namachrovaný a vtipně sarkastický neurochirug, přijde o svoje ruce, svou práci, peníze i holku. A tak odputuje do Nepálu (jak neotřelé) a projde-neprojde svérázným výcvikem, byť většinou jako autodidakt. A objeví se záporák ve službách zla a musí být potřen. Neotřelé, nest-pas? Záporák je matně vykreslen, postavy až na tu hlavní nepříliš důležité. Cumberbatch je z počátku skvělý, pak už jen dobrý. Občas se objeví i humor. Ovšem vizuál je nářez. Úvodní Londýn, neuvěřitelný New York i závěrečný Hongkong oplývají nápady a vypadají skvěle. Jen Temná dimenze pak už chudinka nemá čím šokovat. Jen jsem zvědavý, s čím příjde, jestli tedy vůbec, slibované pokračování. A velké plus za Interstellar Overdrive.

    • 7.11.2016  12:16

    Průměr. Trošičku nadprůměr. Styl spícího Lo-hana je naprosto geniální, ale než se k němu dopracujeme, je nutno přežít i méně výživné části. Chow překvapil svými schopnostmi a souboje vynikají nápaditostí.

    • 26.10.2016  15:52

    Zmateně odvyprávěný příběh ztracené a znovunalezené lásky. Dá-li se to tak vůbec popsat. Kombinovaný s agitkou na Rudou armádu a světlou současnost a neméně skvělou budoucnost. Film zachraňují tři skvělé ukázky Pudovkinovy montáže, a nic víc ani nečekejme.

    • 26.10.2016  13:25

    Co Melies vymyslel, to jinde kopírovali. Po technické stránce zajímavé, ale jinak spíše nudné dílko.

    • 26.10.2016  12:09

    Film, pokládaný za ztracený, se nečekaně objevil, darován NFA. I přes chybějící začátek jde o docela svěží dílko a pěknou ukázku Meliesových postupů. Dvojrole až trojrole, triky střihem, vše zvládnuto solidně a působivě.

<< předchozí 1 2 3 4 10 18 27 35
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace